قیمت و خرید گوشی شیائومی | gadgets361

گوشی‌ های شیائومی تنها چند برنامه از پیش نصب شده مانند برنامه موسیقی و مرورگر دارند که بسیار مفید هستند. در واقع می‌توان گفت که هیچ Bloatware در دستگاه‌های Xiaomi وجود ندارد، حتی چند برنامه نصب شده نیز برنامه‌های اساسی و مورد نیاز شما هستند. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

  • این گوشی دارای مشخصات بالا و قیمت پایین است که آن را به یک خرید خوب تبدیل می‌کند.
  • تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید.
  • بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است.
  • نه تنها مشکلی از بابت اصالت کالا و رجیستری اون‌ها نخواهید داشت، بلکه گارانتی و ضمانت شرکتی هم دریافت می‌کنین.

همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید. اگر برای اولین بار با گوشی شیائومی کار کنید متوجه راحت و سریع بودن کار با آن خواهید شد. این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است. باتری های به کار رفته در گوشی شیائومی قابلیت شارژ سریع داشته و علاوه بر آن برای کار مداوم و طولانی مدت بسیار مناسب اند. احتمالا از شنیدن این نام شوکه شوید؛ ولی باید گفت که قاب های هوشمند نیز وجود دارند. یکی دیگر از نرم ترین و منعطف ترین قاب ها، قاب های ژله ای هستند که دارای قابلیت آنتی شوک بوده و می توانند ضربه ای وارد شده به گوشی را دفع کنند.

ورود کاربران

پرچم داران مجله خبری موبایل و تکنولوژی سری MI این برند را تشکیل می دهند که به تازگی این نام به XIAOMI تغییر یافت. گوشی های پرچم دار این برند که قوی ترین پردازنده و باتری را در کنار دوربین فوق العاده و نمایشگر حرفه ای در خود دارند، با قیمتی بیشتر از 15 میلیون تومان به فروش می رسند. از بین این گوشی ها می توان به 3 سری اخیر آن یعنی سری Mi 10، سری Mi 11 و شیائومی 12 اشاره کرد که برترین های شیائومی محسوب می شوند.

قیمت گوشی های شیائومی

گوشی شیائومی در بازار ایران به جایگاه بالایی از نظر میزان فروش و محبوبیت دست پیدا کرده‌اند، اما دلیل این اتفاق چیست؟ چرا کاربران به خرید گوشی های شیائومی تمایل دارند؟ در این بخش به دلیل موجود برای انتخاب برند شیائومی و گوشی‌های مختلف آن می‌پردازیم. صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد. پس اگر قصد خرید گوشی با کیفیت صفحه نمایش بالایی را دارید موبایل های شیائومی برای شما گزینه مناسبی است. شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی تمام امکاناتی که یک گوشی حرفه ای باید داشته باشد را دارا است. نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است. شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد.

http://ebtekarkhodro.ir