خرید قاب گوشی شیائومی دخترانه و پسرانه با قیمت عالی | gadgets361

پس از این اتفاق مجله خبری موبایل و تکنولوژی اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد. امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید. پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی‌ های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند. شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد.

محصولات[ویرایش]

برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشی‌های طراحی‌شده خود را نمایی می‌کنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار می‌کند که دارای مدل‌های گوناگون و باقیمت مناسب است. امروزه پنج سری گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید. در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است.

  • این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید.
  • شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد.
  • همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم.
  • گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند.
  • از رقبای اصلی شیائومی میتوان به سامسونگ نیز اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ به دارسو مراجعه کنید.
  • در کل سخت‌افزاری که این شرکت در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد در کنار برچسب قیمتی بسیار مناسب قابل‌مقایسه با برندهای دیگر نیست.

شما عزیزان میتوانید قاب گوشیتان را با انواع لوازم جانبی و اکسسوری مربوط به گوشیتان ست کنید و قاب خود را به قاب گوشی شیائومی لاکچری تبدیل کنید . در مورد این که بسیاری از گوشی های موبایل شیائومی از دوربین‌های باکیفیت و 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند صحبت کردیم، ولی در این بخش می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که شیائومی جزو بهترین‌های جهان از نظر کیفیت دوربین در بین پرچمداران است. شیائومی 11 اولترا توانست برای مدت طولانی در صدر جدول سایت Dxomark و بالاتر از رقبای سامسونگی و اپلی قرار بگیرد و عکس‌های تحسین برانگیز حتی در نور کم به ثبت برساند.

گوشی موبایل شیائومی مدل (Redmi 10 (2022 ظرفیت 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است. از خوبی های این برند می توان به آپدیت مداوم نرم افزار گوشی شیائومی اشاره کرد. در واقع شیائومی حتی پس از عرضه محصول به بازار، به دنبال بهینه سازی عملکرد گوشی های خود است. این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم. عمده ترین دلیل پیشرفت این شرکت در یک مدت کوتاه، مقرون به صرفه بودن قیمت گوشی شیائومی است. موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند.

http://ebtekarkhodro.ir

این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است. Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد.

خرید آنلاین گوشی موبایل شیائومی در دارسو