قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | gadgets361

به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.

قیمت انواع مدل های مختلف گوشی شیائومی

به این صورت، هر سال چند گوشی جدید با کاربردهای متنوع رو به بازار عرضه می‌کنه؛ اما هزینه‌های گزاف تحقیقات و بازاریابی رو که بقیه کمپانی‌ها باهاش روبه‌رو هستن، متحمل نمی‌شه. شیائومی برای این کار گوشی‌های فعلی رو با تغییرات و به‌روزرسانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌کنه. به طور مثال شیائومی برای گروه‌های میان‌رده و اقتصادی هم خط تولید‌های مختلفی داره؛ یا به صورت اختصاصی خط تولیدی برای گیمرها در نظر گرفته و طرفدارهای گیمینگ رو هدف قرار داده. کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌هاش، چند جامعه هدف مختلف رو در نظر گرفته و تلاش می‌کنه با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدومشون، بتونه رضایت کامل اون‌ها رو جلب کنه. از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد. بله، در گوشی های شیائومی هیچ آسیب‌پذیری امنیتی وجود ندارد زیرا سیستم‌ها توسط گوگل آزمایش می‌شوند و دستگاه‌ها به‌طور منظم هر ماه به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

قاب خرس صورتی بند دار شیائومی

مجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد. این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است. از این رو گوشی های شیائومی که با این هدف روانه بازار شدند، به شدت مورد استقبال مردم کشور ما قرار گرفتند.

گوشی‌های این خط تولید هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین‌ها برای بازی به شمار می‌روند. گوشی‌های پرچمدارش فوق‌العاده بوده و از آخرین و منحصر‌به‌فرد‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره گرفته‌اند و برای میان‌رده‌ها و اقتصادی‌هایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریباً از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشی‌های تقریباً لوکس این برند (در برخی از بازار‌ها) دسته‌بندی کرد. شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند. تنوع مدل‌ها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات باکیفیت، شیائومی را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

http://ebtekarkhodro.ir

این شرکتی چینی که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت‌فون‌ها و سایر محصولات مورد نیاز افراد در سراسر دنیا به شمار می رود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد. در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. حدود 11 سال پیش بود که فونر فعالیت خود را به صورت آفلاین (حضوری) آغاز کرد و سال 97 نیز فروش آنلاین را نیز در قالب وب سایت به فروش حضوری اضافه کرد.

  • شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود.
  • صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.
  • برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.
  • سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند.
  • شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.