فتوشاپ: اصول اولیه و شناخت کلی گرافیک بلاگ آموزشی لینوم

استخدام طراح گرافیک حرفه ای یک نیاز و ضرورت برای بسیاری از کسب و کارهاست. اگر کسب و کار شما نیاز به طراحی لوگو، بنر ، بروشور و سایر خدمات گرافیکی برای تبلیغات و برند سازی دارد، استخدام گرافیست حرفه ای و خلاق می تواند تاثیر گذاری تبلیغات و هویت بصری برند شما را دو چندان کند. کارلنسر به عنوان یک پلتفرم برونسپاری پروژه امکان استخدام طراح گرافیک غیر حضوری را به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است.

شاید با خواندن چند خط قبل کمی سردرگم شوید و سوالاتی مثل طراحی گرافیک چیست؟ و آیا تعریف دقیقی درباره این حوزه هنری وجود دارد؟ ذهن شما را درگیر کند. پس از اینکه دانش خود در مورد اصول و ابزارهای طراحی گرافیک را افزایش دادید، زمان تمرین فرا رسیده است. بهترین راه برای رشد مهارت‌ها و تسلط بر نرم افزارهای طراحی گرافیکی این است که روی پروژه‌های طراحی خود کار کنید. برای شروع، می‌توانید مجموعه‌ای از بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید و یا اینکه سراغ طراحی لوگو بروید. همچنین می‌توانید طرح‌های موجود یک شرکت را انتخاب کنید و روی آنها کار کنید و به اصطلاح آنها را بازطراحی کنید.

اهدای جوایز و بازدید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه آگاهی دیجیتال

طراحی با هنرهای ظریف و انیمیشن باعث افزایش تجربه کاربر شده و کاربران را با رابط درگیر می کند. آنها یکی از بزرگترین روندهای موجود در دنیای مدرن طراحی گرافیک هستند. طراحی های حرکت؛ طراحان گرافیک را قادر می سازد تا یک درک اساسی و بنیادی به تصویر اضافه کنند.

یادگیری کار با این ابزارها بسیار آسان است،‌ چرا که راهنماها و مقالات رایگان بسیاری در سطح وب برای آنها وجود دارد و وب‌سایت خود آنها نیز مرجع مناسبی برای یادگیری است. طراح هویت برند – می‌توانید هویت برند را برای سازمان‌های مختلف طراحی کنید. قبل از چاپ یا انتشار، طرح‌ها را از نظر هرگونه خطا بررسی می‌کند. تغییرات خواسته شده مشتری و کارفرما را در طرح نهایی اعمال می‌کند. با مهارت در استفاده از ابزارهای گرافیک، طرح‌های خود را می‌زند. تصاویری خلق می‌کند که تمام ویژگی‌های یک محصول را نشان می‌دهند و همچنین پیام مد نظر کارفرما را منتقل کنند.

  • حروف تایپ (کاراکتر) با استفاده از انواع تکنیک‌های تصویر ایجاد و اصلاح می‌شود.
  • طراحان همچنین باید بتوانند از طریق تلفن ، ایمیل و گاهی از طریق اسکایپ با مشتریان و کارفرمایان ارتباط برقرار کنند.
  • طراحی گرافیک برای چاپ یکی از مشکلات بزرگ طراحان و گرافیست ها می باشد.
2- آشنایی با طراحی و رنگ شناسی از مهارت هایی است که هنرجویان رشته گرافیک کسب می کنند. هر چه آموزش‌های طراحی گرافیک اصولی‌تر و کامل‌تر باشد، طراحی‌های یک طراح گرافیک با مهارتی بالاتر و مسلط‌‌‌تر کشیده‌ شده و می‌تواند موقعیت‌های شغلی بهتری را برای خود به ارمغان آورد. در زمان اتمام جنگ جهانی دوم که دنیای غرب کاملاً متحول شد، روش برندسازی توسط لوگوها با استفاده از طراحی گرافیک از محبوبیت بالایی برخوردار شد.

ذهن شما را درگیر کند.

آموزش طراحی گرافیک، سن خاصی نداشته و هرکس، با هر شرایط سنی، می‌تواند آن را شروع کرده و پیشرفت کند. گرچه قدرت یادگیری در انسان، با افزایش سن، کاهش می‌یابد، ولی با وجود یک انگیزه‌ی قوی، کمی تلاش و تمرین بیشتر، می‌توان آموزش طراحی گرافیک را، حتی در سنین میانسالی نیز، شروع کرد. تفاوت دیگری نیز بین گرافیک و نقاشی وجود دارد؛ ویژگی مهم گرافیک، ایده و نوآوری در نحوه‌ی اجرای اثر است که معمولا بر روی خطوط و تصویر اعمال می‌شود. به این معنا که یک گرافیک‌کار، برای انتقال یک معنی خاص، نیاز دارد طرحی را اجرا کند که، تا پیش از آن، توسط شخص دیگری به اجرا در نیامده و به اصطلاح، خام و جدید باشد. طرح‌های تقلیدی و تکراری از ارزشی به مراتب کمتر برخوردار بوده و نوعی سرقت هنری نیز محسوب می‌شود.

طراحی گرافیک به مهارت‌هایی مانند قدرت برای متقاعد کردن مخاطب و فروش طراحی نیاز دارد. طراحی گرافیک فرایند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر و رنگ است. رشته طراحی گرافیک زیرمجموعه ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات در نظر گرفته شده‌است، اما گاهی اوقات اصطلاح «طراحی گرافیک» می‌تواند به خاطر اشتراکات فنی پیچیده، به جای طراحی ارتباطات و ارتباط بصری استفاده شود. طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده‌ها و پیام استفاده می‌کنند. طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی، هنرهای بصری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. طراحی گرافیک، اغلب به هر دو فرایند (طراحی) که توسط آن ارتباط ایجاد شده‌است و محصولات (طرح) که تولید می‌شوند اشاره‌می‌کند.

خدمات طراحی گرافیک

طراحی وب هم شامل ایجاد وب سایت خوشایند بصری و طراحی سایت‌هایی است که استفاده از آن‌ها آسان استودیو سلام گرافیک طراحی گرافیک و شهودی است. طراحی وب یکی از محبوب‌ترین انواع موقعیت‌های شغلی طراح گرافیک است، بنابراین این حوزه زمانی مناسب خواهد بود که شما به دنبال طراحی گرافیک به عنوان یک شغل هستید. اولین ورکشاپ نرم‌افزاری اسپیرال با عنوان «آموزش Adobe XD برای طراحی رابط کاربری» روز جمعه ۲۱ تیرماه به میزبانی پارادیس هاب برگزار شد.

برخی از مهارت های طراحان گرافیک وب

فتوشاپ: اصول اولیه و شناخت کلی گرافیک بلاگ آموزشی لینوم

طراحی گرافیک تو معرفی محصولات نقش مهمی داره چون اگه بهترین محصولات رو داشته باشین ولی نتونین اونا رو اونطوری که هستن نشون بدین کسی به اونا علاقه مند نمیشه!. چنانچه ناگریز از استفاده کاغذ گراماژ پایین باشیم مشکلاتی را به همراه خواهیم داشت و برای آن در روند رنگ آمیزی طراحی اقداماتی باید انجام دهیم. آشنایی کامل به ساختار کاغذ می تواند امکانات ذهنی بسیاری را در جهت خلق جلوه های جدید ، برای طراح میسر کند. از طرفی با ازدیاد گراماژ و از بین رفتن برخی مشکلات احتمالی، مسایلی دیگر ممکن است قابل تصور باشد. بهترین راه حل دیدن نمونه های مشابه است که نکاتی آموزنده برای تعیین چگونگی کار دارد. گرافیک، برخلاف سایر هنرها کاملا سفارش پذیر و متعهد به سفارش دهنده است.