بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا | gadgets361

به این مفهوم که اکثر باتری‌های گوشی شیائومی که از فناوری شارژ سریع بهره مند هستن 80% ظرفیت‌شون رو بعد از 800 چرخه شارژ حفظ می‌کنن. برند چینی شیائومی هم در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدارش یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ رو به 120 وات برسونه. کمپانی‌ها و برندهای معروف و فعال در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند همیشه به دنبال کشف راه‌های جدید برای جلو افتادن از همدیگه در بازار دیجیتال هستن و در حال حاضر یکی از زمینه‌های اصلی رقابت در بازار موبایل، حوزه شارژ سریع یا توربوشارژ هست.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 – حافظه 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد. شیائومی یک تولید کننده گوشی چینی است که در سال 2010 توسط لی جون در پکن تاسیس شد. چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد. «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد.

گوشی شیائومی Mi 11i

با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند. شیائومی قبل از این، روی طراحی و تولید گوشی‌های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود.

http://ebtekarkhodro.ir

لوازم جانبی گوشی مانند گلس و کاور، شارژر، پاور بانک و دیگر لوازم جانبی گوشی نظیر کابل ارتباطی، هدفون، هدست های واقعیت مجازی و … در رده های مختلفی تولید شده اند و دارای کیفیت و قیمت متفاوت هستند. به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است. اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

یکی از مجله خبری موبایل و تکنولوژی های پر طرفداری که در هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرند، قاب های سیلیکونی است. که همانند قاب گوشی آیفون سیلیکونی بسیار نرم بوده و در تنوع رنگ ارائه شده است لذا مشتریان در هنگام خرید قاب سیلیکونی قدرت انتخاب بالایی دارند. گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند. گوشی‌های جدید سری نوت مدل‌هایی چون ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو 4G، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را در بر می‌گیرد. بیشترین تنوع گوشی‌های شیائومی در همین سری است و به اگر میان‌رده از این سازنده می‌خواهید به احتمال زیاد باید مدلی از این سری را انتخاب کنید. ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند.

  • در این بخش با گوشی های شیائومی، بازه قیمت این گوشی ها و نکات مهم برای خریدشان آشنا می شویم.
  • کارایی و سرعت عملکرد گوشی ارتباط مستقیمی با پردازنده داره و در زمان خرید گوشی باید این موضوع رو در اولویت خودتون قرار بدین.
  • یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد.
  • این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند.
  • این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند.