خرید آنلاین ‌‌یخچال فریزر بهترین قیمت یخچال فریزر جاوید کالا

در فریزرهای پرقدرت از بادبزن برای خنک‌کردن کمپرسور و کندانسور استفاده می‌شود. دمای فریزرها از -۱۴ درجه سلسیوس سردتر باید باشد تا به مواد غذایی آسیب نرسد. اکثر فریزرهای خانگی دمای تنظیمی از -۱۴ تا-۲۵ درجه سلسیوس دارند. برای فریزرهای نگهداری بستنی از مبرد R22 که تا دمای -۴۰ درجه سلسیوس سرما تولید می‌کنند استفاده می‌شود. یکی از راه های خرید مطمئن یخچال و فریزر می تواند خرید از شرکت های معتبر است که حساب خود را پس داده‌ اند و کاربر می تواند با خیال راحت از آن ها خرید کند. امرسان از شرکت های ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی بسیار خوب عمل کرده است و مصرف کننده می تواند با خیال راحت از این شرکت خرید کند.

همچنین سیستم گردش هوای چندگانه کیفیت مواد خوراکی در یخچال‌تان را به‌خوبی حفظ می‌کند. جهت مشاهده شرایط فروش اقساطی محصولات امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و پس از بررسی قیمتها اقدام به ثبت سفارش نمایید. از طرف دیگر چون این محصول فضای نسبتاً زیادی را از آشپزخانه اشغال می کند، طراحی ظاهری و رنگ آن نیز اهمیت پیدا می کند. بدیهی است که باید از قابلیت ها و امکانات خوبی برخوردار باشد تا بتواند مواد غذایی و میوه و سبزیجات را مدت زمان بیشتری تازه و سالم نگه دارد. یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید یخچال و فریزر باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان مصرف انرژی آن ها است.

یخچال فریزر ایستکول مدل TM-196200

این مدل از یخچال‌ فریزر پارس بهترین وسیله برای خانواده‌های پرجمعیت است و می‌توان حجم بالایی از مواد غذایی را درون asilbekharid.com آن ذخیره کرد. باید بدانید که دوقلو بودن این محصول به شما کمک می‌کند به‌صورت جداگانه یا چسبیده از آن استفاده کنید. البته همان‌طور که گفتیم قیمت چندان پایینی ندارد و برای خرید آن باید هزینه کنید، پس اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای یک یخچال بپردازید به برندهای یک قدم پایین‌تر فکر کنید. در نهایت این یخچال دوقلو هیمالیا به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسب‌تری دارد. هرچند قیمت این یخچال دوقلو چندان هم کم نیست اما در نظر داشته باشید که در صورت خرابی نیز قطعات آن در دستر‌س‌تر است.

  • بشر از دیرباز برای حفظ مواد غذایی از چشمه‌ها، چاه‌ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می‌کرد.[۱] آب‌انبار و یخدان برای نگهداری آب یخ در تابستان‌ها به کار می‌رفته‌اند.
  • همچنین، برندهای الکترواستیل و دیپوینت نیز یخچال فریزرهای ایرانی خوبی تولید می‌کنند.
  • انواع یخچال فریزر ال جی را بررسی کنید و ساید بای سایدها، یخچال‌های فریز در بالا و یخچال‌های فریز در پایین را با یکدیگر مقایسه کنید و فناوری مورد نیاز خود را همسو با اعتماد به توانایی محصول انتخاب کنید.
  • طیف قیمت این محصولات بسیار وسیع است و از ارزان‌ترین تا گران‌ترین محصولات فعلی بازار را در خود جای می‌دهند.
  • از امکانات این محصول می‌توان به سیستم انجماد سریع، سرد کننده سریع و یخساز اتوماتیک اشاره کرد.

از ویژگی‌های بهترین یخچال فریزر ایرانی «الکترواستیل»؛ می‌توان به لاستیک دور درب برای جلوگیری از نفوذ باکتری و فاسد شدن مواد غذایی، انجماد سریع و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره نمود. درست است که کشور ما در زمینه تولید این محصول، پیشرفت چشمگیری داشته و حتی می‌تواند بهترین یخچال فریزر ایرانی را در نوع خود تولید کند، اما با این حال باید در خرید این محصول نهایت دقت را به خرج داد. ما در اینجا ویژگی‌های مهم در خرید یخچال فریزر را بیان می‌کنیم تا بهترین تصمیم‌گیری را در انتخاب این وسیله مهم داشته باشید.

یخچال فریزر کمبی 5mode آبسردکن اتومات

اما با انتخاب این یخچال فریزر باید دور آبسردکن و یخساز روی درِ آن را خط بکشید. در عوض صدای این مدل یخچال فریزر دوقلوی بوش زیاد نیست و شما را اذیت نمی‌کند. در ضمن چندان نگران قطعی کوتاه‌مدت برق نباشید چون تا ۱۹ ساعت پس از قطع برق، فریزر شما برق را ذخیره می‌کند و در کنار همه اینها سیستم گردش هوای چندگانه به مواد غذایی‌تان اجازه نمی‌دهد که کل یخچال پر از بو شود. در سایت بیدوپین، شما می‌توانید انواع و اقسام فریزرهای با کیفیت، با برندهای معروف و محبوب ایرانی و خارجی را خریداری کنید. طیف قیمت این محصولات بسیار وسیع است و از ارزان‌ترین تا گران‌ترین محصولات فعلی بازار را در خود جای می‌دهند. امرسان، هیمالیا، اکسنت، دیپوینت، دوو، سام، کندی، پاکشوما، سیلور آیس و الکترواستیل از جمله برندهای یخچال فریزر هستند که در بیدوپین به فروش می‌رسند.

خرید آنلاین ‌‌یخچال فریزر بهترین قیمت یخچال فریزر جاوید کالا

توصیه می‌کنم برای خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی دوقلو، برند الکترواستیل را نیز مورد بررسی قرار دهید. اکثر خریداران نسبت به هزینه‌ای که پرداخت کردند، راضی هستند و تا جایی که بررسی کردم، خدمات پس از فروش خوبی هم دارند. به‌طورکلی، اگر قصد خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی با قیمت ارزان را دارید، گزینه مناسبی است.

اگر گارانتی و خدمات پس از فروش مهم است، برند دیپوینت که خودتان فرمودید، می‌تواند گزینه خوبی برای خرید یخچال باشد. برای مثال موتور استفاده شده در تمامی یخچال‌های آی فادر، اتریشی است و کیفیت بهتری نسبت به سایر برندهای ایرانی دارند. اسنوا هم برند خوبی است و برخی از محصولات آن که در این بخش معرفی شد، کیفیت بالایی دارند. با توجه به اینکه مدل دقیقی از هر دو برند ارائه نکردید، به‌صورت کلی راهنمایی شد. همان‌طور که می‌دانید، افزایش چشمگیر قیمت‌ها سبب شده تا اکثر افراد به خرید یخچال‌های ایرانی روی بیاورند. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، درست است که کیفیت یخچال‌های ایرانی مانند برندهای مطرح جهان همچون سامسونگ، ال جی و… نمی‌باشد؛ اما چند برند ایرانی در حال تولید یخچال‌های خوبی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

حتما قبل از خرید به گنجایش مورد نیازتان توجه کنید و بی دلیل پول اضافی برای گنجایش های بالاتر ندهید . قبل از خرید یخچال و فریزر ، فایل های صوتی هربرند و هر محصول را گوش بدید و هرگونه سوال یا راهنمایی نیاز داشتید یا با ما تماس بگیرید و یا در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را بنویسید . یخچال فریزر کمبی به دو نوع فریزر بالا و فریزر پایین تقسیم میشود .