آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد -ایران ارز دیجیتال

آنچه در این قسمت برای ثبت نام در صرافی کوینکس مورد نیاز کاربر است گزینه Sign Up است که در قسمت بالا سمت راست صفحه قرار گرفته. برای مشاهده ضمیمهها، باید ابتدا وارد سایت شوید، یا در سایت ثبت نام رایگان کنید. همچنین در قسمت deposit record و withdraw record تاریخچه واریز و برداشت ها قابل مشاهده است. برای واریز به کوینکس CoinEx وارد حساب کاربری خودتان شده و سپس از منو ها گزینه Assets را کلیک کنید . دارای اپلیکیشن موبایل با کاربری بسیار آسان است.

به این ترتیب ثبت نام در صرافی پایان میپذیرد و حالا نوبت آموزش کار با صرافی کوینکس است. نگه داشتن این توکن ها مبنای تعیین هزینه های مبادلاتی است که در نهایت کاربران مجبور به پرداخت آن ها هستند. بنابراین کاربر باید از کلید خصوصی خود محافظت کند زیرا در صورت گم کردن آن دسترسی به حساب کاربری ناممکن میشود. برعکس تمامی صرافی های بین المللی که به ایرانیان یا خدماتی ارایه نمی دهند یا پشتیبانی فنی فارسی زبان ندارند، این صرافی هم به ایرانیان بدون فیلتر خدمات ارایه می دهد و هم اینکه پشتیبانی فارسی زبان دارد که در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در این صرافی، شما می توانید به راحتی با آنها ارتباط گرفته و مشکل خود را رفع نمایید. در این مرحله کاربر با کلیک برروی گزینه Sign in باید وارد حساب کاربری خود شود. همانطور که میدانید صرافیهای ارز دیجیتال زیادی در این حوزه فعالیت میکنند که هر کدام شرایط و ویژگیهای خاص خود را دارند.

برای اتصال به حساب صرافی کوینکس باید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی دریافت و اکسچنج کوینکس coinex نصب کنید. پس از آن نوبت به وارد کردن شماره موبایل میرسد. در این بخش باید ابتدا ID Type تعیین شده و پس از آن ID Number مورد نظر وارد شود. از معروفترین رمز ارزهایی است که در این صرافی مبادله میشود. پس از کلیک برروی گزینه مذکور فرم زیر نمایش داده میشود که باید ایمیل و رمز عبور وارد شوند. 1- خب بعد حالا موقع تایید ایمیل هستش.

کاربر باید وارد برنامه Google Authenticator در موبایل خود شود. صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کرد. آموزش صرافی کوینکس به شما کمک میکند به آسانی در این صرافی معتبر به خرید و فروش ارز دیجیتال و سرمایهگذاری در این بازار بپردازید. بسیاری از کاربران ایرانی پس از تحریم بایننس به استفاده از این صرافی خارجی روی آوردند. تنها چیزی که صرافی به آن دسترسی دارد، دادههای مربوط به تعداد توکنهایی است که در اختیار دارید.ما تجربه استفاده از این پلتفرم را دارید؟ شما قابلیت استفاده از استخراج ابری یا Cloud را هم در کوینکس دارا هستید . به عنوان مثال اگر Amount را برابر 1 بیت کوین و قیمت را برابر 48,000 وارد کنیم و اهرم هم برابر 3 باشد، در این صورت به صورت حدودی باید 16,000 تتر از دارایی خود را وارد این معامله نمایید. کوینکس یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، این پلتفرم هم اکنون خدمات مختلفی از جمله معاملات Spot, قرارداد های آتی Perpetual یا همان معاملات Futures، معاملات margin, خدمات ماینینگ، خدمات تبدیل ارزها (Swap) بر اساس متد AMM و دیگر امکانات مرتبط با ترید ارائه میدهد.

بررسی صرافی کوینکس را با بازار اسپات در این صرافی ادامه میدهیم. در گوشه پایین سمت راست اپلیکیشن بزند و در ادامه روی Scan QR Code کلیک کند. به عنوان مثال اگر پاسپورت انتخاب شود باید شماره پاسپورت را در بخش ID Number تایپ کرده و تصویر پاسپورت در بخش پایین که در عکس مشخص شده آپلود شود. برای احراز هویت در صرافی کوینکس باید وارد بخش Account Setting شده و در زیر مجموعه Basic info گزینه Verify انتخاب شود.