آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و استفاده از آن ارائه سرور مجازی ترید بیت سرور

از آنجا بازار ارز دیجیتال چندی است در ایران داغ شده، بسیاری از مردم به دنبال صرافی معتبر برای معاملات خود می گردند. از طرفی صرافی های داخلی ایران فاقد مجوز از طرف بانک مرکزی هستند، اکثرا به دنبال ثبت نام در صرافی های معتبر جهانی هستند. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. کاربر باید وارد برنامه Google Authenticator در موبایل خود شود. در صفحه اصلی این برنامه روی آیکون به علاوه + در گوشه پایین سمت راست اپلیکیشن بزند و در ادامه روی Scan QR Code کلیک کند.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید هر دو نوع سطح امنیتی SMS و گوگل آوتنتیکیتور را با هم فعال کنید. در این صورت، در هر ورود خود به سایت، باید دو کد 6 رقمی را وارد نمایید. یکی از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود و یکی هم از طریق اپلیکیشن. اما با توجه به نکاتی که قبلاً عنوان کردیم، گزینه دوم برای ایرانیان بهتر است. این گزینه به احراز هویت دو عاملی از طریق شماره تماس اشاره دارد.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و استفاده از آن ارائه سرور مجازی ترید بیت سرور

بدون شک هیچ صرافی نمی‌تواند جایگزین کامل و جامعی برای بایننس باشد. زیرا تعداد توکن‌ها و کوین‌های موجود در این صرافی قابل مقایسه با صرافی بایننس نبوده و بدون شک باگ‌ها و مشکلات این صرافی نیز بسیار زیاد است. علاوه بر این حجم مارکت در این صرافی کم بوده به همین خاطر نمی‌توان انتظار چندان زیادی از صرافی کوینکس داشت و مقایسه بی‌مورد است.

– معرفی و بررسی صرافی نایس هش NiceHash

تمام سفارشات باز موجود در حساب کاربری شما، کنسل خواهند شد. تمام درخواست‌های برداشت در انتظار موجود در حساب کاربری شما، کنسل خواهند شد. پس از تکمیل این مراحل، با مشاهده پیغام بالا رمز عبور شما با موفقیت تغییر کرده است. در قدم بعدی با وارد کردن کد تأیید ارسالی به ایمیل، آدرس ایمیل خود را نیز تأیید کنید. از جانب صرافی Coinex کد تأییدی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. پس از آن از طریق گوشه بالا سمت راست تصویر بر روی گزینه “Account” کلیک کنید.

در واقع شما مقدار رمزارز معاملاتی خود را مشخص می‌کنید. آن‌گاه یک شرط قرار می‌دهید که با رسیدن موقعیت بازار به آن شرط، معامله انجام ثبت نام در کوینکس خواهد شد. برای مثال تعیین می‌کنید که اگر بیت‌کوین از مقاومت 20 هزار دلاری خود عبور کرد، معامله با مقدار مشخص شده آغاز شود. شما با وارد کردن شماره تماس و ایمیل خود می‌توانید به سطح اول کاربری کوینکس برسید. در این سطح می‌توانید روزانه تا دلار برداشت داشته باشید. حالا کد QR که روی صفحه تنظیمات این بخش کوینکس قرار دارد را با گوشی خود اسکن کنید.

کارمزد صرافی (Bybit)