خرید گوشی شیائومی با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | gadgets361

همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید. البته این مجله خبری موبایل و تکنولوژی به بازارهای بین المللی راه پیدا نکرد و فقط در چین به فروش رسید. اولین موفقیت شیائومی در طراحی گوشی مربوط به سال 2014 می شود که گوشی MI 3 را تولید کرد. خیلی خلاصه بخواهیم صحبتی در مورد خرید قاب گوشی شیائومی داشته باشیم، باید بگوییم که خرید آن را جدی بگیرید وگرنه گوشی چند میلیون تومانی خود را که با زحمت خریده‌اید، به راحتی آب خوردن از دست می دهید و آنگاه از کار خود پشیمان می شوید.

وجه تمایز شیائومی از دیگر گوشی‌های موجود در بازار چیست؟

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. یکی از نکته‌های شگفت انگیز درباره گوشی‌های شیائومی، خوش دست بودن اون‌هاست. کیفیت ساخت هر گوشی روی عمر مفید دستگاه تاثیر مستقیمی داره و به همین دلیل در زمان خرید یک گوشی باید به این نکته توجه کنین.

امروزه کمپانی شیائومی به درجه ای از پیشرفت خود رسیده به طوری که کمتر کسی است که نام این برند و محصولات آن را نشنیده باشد. این شرکت، جایگاه دوم جهان بعد از سامسونگ را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند به دست آورده و اکنون به یک کمپانی معروف در سطح جهان تبدیل شده است. در ابتدا کاربران تمایل زیادی به خرید مدل های مختلف گوشی شیائومی نداشتند؛ اما زمانی که قابلیت های فوق العاده آن مانند فست شارژ، تنوع ظرفیت حافظه، دوربین حرفه ای و رابط کاربری راحت را مشاهده کردند، برای خرید گوشی های این برند اشتیاق نشان داده اند.

فیلتر محصولات

همانطور که گفته شد با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق می‌کند. قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در کل 19کالا همواره سعی می‌کند که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیف خوبی قرار دهد. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید روزانه این سایت را چک کنید تا از آخرین تخفیفات روزانه روی گوشی های شیائومی مطلع شوید.

  • مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند.
  • شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است.
  • با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت.
  • گوشی های ردمی محوبیت زیادی در بازار ایران دارند؛ چرا که در کنار کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول، قیمت اقتصادی داشته و با بودجه های کم نیز قابل خریداری هستند.

شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کرده‌ایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. روح تازه‌ای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کرده‌اند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ می‌کند و کارایی گوشی را کاهش داده است. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

http://ebtekarkhodro.ir