ردمی کی 50 گیمینگ ️ بیشترین ها

مشاوره خرید گوشی و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت گوشی های موبایل موجود در شارموب تماما به روز می باشد و میتوانید با خیال راحت ثبت سفارش نمائید. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد.

به جز آن کابل شارژر خاص را شاهد هستیم که در قسمت اتصال به موبایل به صورت افقی در کنار لبه پایینی گوشی قرار می گیرد. این موقعیت برای هنگامی که بازی می کنید یا به هر دلیل به صورت افقی از موبایل استفاده می کنید می تواند خیلی کاربردی باشد. فروشگاه اینترنتی دهکده با شعار بررسی، قیمت و خرید آمده است تا دیدی باز به خریداران و دوستداران حوزه تکنولوژی دهد. ردمی K50 گیمینگ بالاخره از قدرتمندترین تراشه موبایل موجود در کمپ اندروید در حال حاضر یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی ردمی 10 ایکس redmi 10x 4G ظرفیت 128 گیگابایت

آیا لوگوی JBL و بلندگوهایی که شبیه جلوپنجره هستند را دیدید؟ گوشی ردمی K50 گیمینگ از نظر بلندگو با شیائومی ۱۲ پرو برابری می‌کند و همچنین از بلندگوهای چهار واحدی استفاده می‌کند. هیچ کس نباید انتظار زیادی از ردمی K50 گیمینگ از نظر عکاسی داشته باشد. با وجود اینکه از لنز شیشه ای مشابه ردمی K40 گیمینگ سال گذشته برای دوربین اصلی خود استفاده نمی‌کند، اما در بیشتر مواقع عملکرد بسیار خوبی دارد.

طراحی شیک و خلاقانه ردمی کی 50 گیمینگ

این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در طراحی و ساخت تلفن همراه و انواع مختلف لوازم جانبی ردمی کی ۵۰ گیمینگ گوشی می باشد. اسنپدارگون سری هشت نسل یک 4 نانومتری می باشد که فوق العاده است. همچنین در کنار این پردازنده پرقدرت در بخش گرافیکی نیز شاهد پردازنده Adreno 730 هستیم که ترکیب این دو پردازنده حرفه ای کولاک می کند. ارسال پاسخ حاوی اطلاعات غیر مفید / نمی پسندم حاوی اطلاعات مفید / می پسندم در جواب این نظر 2 پاسخ داده شده است … ارسال پاسخ حاوی اطلاعات غیر مفید / نمی پسندم حاوی اطلاعات مفید / می پسندم در جواب این نظر 1 پاسخ داده شده است … صفحه نمایش عالی نیست ولی اصلا بد هم نیست مخصوصا توی محیط بسته خیلی خوب جزئیات و رنگ هارو نشون میده یه مقدار ضعف زیر نور خورشید داره در کل خوبه ولی به امولد های سامی نمیرسه.

  • آن‌ها سال گذشته پوکو F3 GT را در ماه مارس (اسفند/فروردین) معرفی کردند و در ماه آپریل (فروردین/اردیبهشت) هم آن را وارد بازار کردند.
  • که سرعت گوشی را با سرعت ماشین های فرمول 1 مرسدس مقایسه کرده‌است.
  • شیائومی برای این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده که مبتنی بر سنسور قدرتمند IMX686 سونی است.
  • گوشی‌های سری K شیائومی همیشه جزو بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بودند اما به احتمال زیاد تابحال آن‌ها را از نزدیک ندیده باشید.
  • مورد دیگر حسگر اثر انگشت می باشد که در کنار گوشی و با دکمه پاور ادغام شده است.
ردمی کی 50 گیمینگ ️ بیشترین ها

انعکاس فانتزی چندانی وجود ندارد و پشت گوشی در دست احساس خوبی را ارائه می دهد. تمامی مطالب سایت توسط ربات جمع آوردی شده است در صورت نارضایتی از طریق تماس با ما در ارتباط باشید تا تمامی محتویات سایت شما حذف شود . همانند K40 Gaming، این همان سوئیچ است که به آهنرباها اجازه می‌دهد تا دکمه های شانه را بالا ببرند. و از نوردهی PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز استفاده می‌کند، این روش کم نور می‌تواند دقت رنگ و محافظت از چشم را در نظر بگیرد. مستقیم روی گوشی دارند باید با حساسیت بسیار بالایی انتخاب و خریداری شوند. که قابلیت آپدیت به آخرین نسخه ها را در قالب آپدیت شامل می باشد.

در قسمت پنل پشتی از سه دوربین در باکس مستطیلی شکل بسیار زیبا استفاده شده است. جنس پنل پشتی از شیشه ساخته شده است که درخشندگی خوبی دارد و کمی اثر انگشت بر روی آن می ماند. در قسمت بدنه از آلومینیوم استفاده شده است که مقاومت خوبی دارد.در جلو گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ هم از شیشه استفاده شده است که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. این پردازنده طبق جدیدترین معماری پردازنده‌های اسمارت فون‌ها یعنی لیتوگرافی 4 نانومتری تولید شده است تا کمترین میزان تولید گرما در زمان پردازش‌های سنگین داشته باشد. در واقع هرچه تراشه استفاده شده ابعاد کوچک‌تری داشته باشد، علاوه بر اینکه گرمای کمتری تولید می‌کند، عملکرد بسیار بهتری در تحلیل داده‌ها خواهد داشت.