قیمت گوشی شیائومی Xiaomi امروز ۲۷ بهمن ترب | gadgets361

باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید. به همین دلیل باید مبلغ جداگانه‌ای برای رجیستری این گوشی‌ها بدین یا اون رو خودتون رجیستری کنین که دردسر زیادی داره. از این رو در خرید گوشی شیائومی دقت کنین که روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشه. اگه می‌خواین یک گوشی شیائومی با حافظه داخلی بالا داشته باشین، گوشی Poco F3 با حافظه داخلی 256 گیگابایت یک انتخاب خیلی خوب براتون خواهد بود. در لیست گوشی‌های شیائومی اگه به دنبال یک گوشی با صفحه ‌نمایش5 inch هستین، می‌تونین گوشی شیائومی Redmi 4X رو انتخاب کنین. در بخش راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی می‌تونین با مهم‌ترین نکات خرید گوشی آشنا بشین و با توجه به اون‌ها، مناسب‌ترین مدل رو خریداری کنین.

http://ebtekarkhodro.ir

این مجله خبری موبایل و تکنولوژیی چینی که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت‌فون‌ها و سایر محصولات مورد نیاز افراد در سراسر دنیا به شمار می رود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد. در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. حدود 11 سال پیش بود که فونر فعالیت خود را به صورت آفلاین (حضوری) آغاز کرد و سال 97 نیز فروش آنلاین را نیز در قالب وب سایت به فروش حضوری اضافه کرد.

گوشی موبایل شیائومی 12T – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

پرچم داران شیائومی با مشخصات فنی ضعیف تر از 10 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند. در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان می توان گوشی های شیائومی با کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول را یافت. برای خرید پرچم داران واقعی شیائومی هم معمولا باید بودجه ای بیشتر از 15 میلیون تومان داشت. اکثر افراد در خرید این لوازم همواره دغدغه دارند که از میان انبوهی از برند ها و طرح های مختلف، کدام یک را انتخاب کنند. در این مقاله همراه شما مخاطبان عزیز سایت سامیت کیس هستیم که نکات مهمی را در رابطه با خرید و قیمت قاب گوشی شیائومی پسرانه، با شما در میان بگذاریم تا دیگر نگران این موضوع نباشید. خرید قاب گوشی تنها سبب تغییر ظاهر گوشی شما نمیشود بلکه از گوشی شما در برابر عوامل و تهدیهای بیرونی محافظت میکند وبا توجه به تنوعی که در انواع طرح های این قاب وجود دارد میتواند کاملا سلیقه ای باشد .

به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود. گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند. هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است.

سری ردمی نوت و پوکو، پرفروش ترین گوشی های شیائومی

به این صورت، هر سال چند گوشی جدید با کاربردهای متنوع رو به بازار عرضه می‌کنه؛ اما هزینه‌های گزاف تحقیقات و بازاریابی رو که بقیه کمپانی‌ها باهاش روبه‌رو هستن، متحمل نمی‌شه. شیائومی برای این کار گوشی‌های فعلی رو با تغییرات و به‌روزرسانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌کنه. به طور مثال شیائومی برای گروه‌های میان‌رده و اقتصادی هم خط تولید‌های مختلفی داره؛ یا به صورت اختصاصی خط تولیدی برای گیمرها در نظر گرفته و طرفدارهای گیمینگ رو هدف قرار داده. کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌هاش، چند جامعه هدف مختلف رو در نظر گرفته و تلاش می‌کنه با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدومشون، بتونه رضایت کامل اون‌ها رو جلب کنه. از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد. بله، در گوشی های شیائومی هیچ آسیب‌پذیری امنیتی وجود ندارد زیرا سیستم‌ها توسط گوگل آزمایش می‌شوند و دستگاه‌ها به‌طور منظم هر ماه به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

  • اما این شرکت با خلاقیت خودش در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر گذاشت و تونست محصولاتی مثل انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره رو با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربرها قرار بده.
  • اگه ترجیح می‌دین که انواع فیلم و سریال رو با گوشی تماشا کنین یا ساعت‌های زیادی رو به بازی‌های ویدئویی اختصاص می‌دین، داشتن یک گوشی با صفحه بزرگ‌تر برای شما مناسب‌تره.
  • در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند.
  • کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.