5 تکنولوژی‌ فوق‌العاده و تاثیر‌گذار دنیای موبایل در 2020! | gadgets361

البته ، ما می فهمیم که رقابت شدید است و آنها سعی می کنند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و قطعا این امر باعث پیشرفت بهتر محصولات در آینده خواهد شد. با این حال ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این فناوری هنوز بالغ نشده است و بهترین اثبات برای این گفته، طراحی حجیم تمام گوشی‌های دارای این فناوری است. با این حال ، فن آوری صفحه نمایش تاشو مطمئن ترین راه برای به دست آوردن یک صفحه نمایش بزرگ است و کلید دستیابی به صفحه نمایش تاشو “OLED انعطاف پذیر” + “ساختار مکانیکی” است. توسعه فناوری باتری لیتیوم راکد مانده است، کاربرد و قیمت “گرافن” ، که به عنوان نجات دهنده فناوری باتری شناخته می شود ، خیلی ایده آل نیستند. بنابراین تولیدکنندگان مجبور شده اند ویژگی جایگزین این فناوری‌ها کنند و در حال حاضر ، شارژ سریع سیمی تا ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی سیم تا ۵۰ واتی موجود است.

  • اکنون تنها سنسور بالای ۱۰۰ مگاپیکسل سامسونگ در بازار در دسترس است، اما می‌توان انتظار داشت که سونی به زودی وارد عمل خواهد شد.
  • این اسم‌ها در گوشی‌های اندروید با نام Android Pay، در گوشی‌های سامسونگ Samsung Pay و در محصولات اپل با واژه‌ی Apple Pay دیده می‌شن.
  • در سال‌های آینده تولید تلفن‌های هوشمند بدون پورت شارژ و دکمه‌های خاموش روشن یا کم و زیاد کردن صدا رایج می‌شود.
  • ما به طور متوسط ​​روزی ۱۵۰ بار گوشی خود را چک می‌کنیم، حتی برخی افراد اگر گوشی‌شان را همراه خود نداشته باشند به‌شدت مضطرب می‌شوند.
  • حساب توئیتری Golden Reviewer به تازگی پرچمدار پرمیوم سامسونگ را مورد آزمایش قرار داده است که خبر از نتایج غیرمنتظره‌ای م…
  • این موبایل وزنی نزدیک به 2 کیلوگرم داشت؛ یعنی نزدیک به 10 برابرِ سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی.
برای این‌که دستگاه‌های پسیو از این طریق فعال بشن باید در یک محدوده خاص قرار بگیرن. متاسفانه القایی که توسط تکنولوژی NFC ایجاد می‌شه به حدی نیست که بتونه باتری گوشی‌های هوشمند ما رو شارژ کنه اما فناوری شارژ بی‌سیم QI بر اساس همون اصول فناوری ان اف سی بنا نهاده شده. اما دستگاه‌های اکتیو هم قادر به ارسال و هم قادر به دریافت اطلاعات و داده هستن.

مک دونالد در دنیای مجازی متاورس شعبه می‌زند!

کوال‎کام یک دمو از یک دوربین را به نمایش گذاشته که در آن مجموعه‎ای از عکس‎ها در مقابل دوربین یک تلفن هوشمند قرار داده شده‎اند. این آزمایش توانایی و دقت این دوربین در تشخیص چیزی که به آن نشان داده می‎شود را به نمایش می‎گذارد. این اتفاق برای گوگل هم که قابلیت تشخیص اثر انگشت را به هسته آندروید اضافه کرده است خبر خوبی خواهد بود. بنابراین کاربران آندروید هم می‌توانند کارهایی که کاربران اپل انجام می‎دهند را مثل پرداخت از طریق پلی استور یا استفاده از قابلیت احرازهویت از طریق اثر انگشت روی برنامه‎های دیگر را نیز انجام دهند. اگر کمی به جلوتر حرکت کنیم حتی عینک‌های هوشمند می‌توانند جای خود را به لنزهای هوشمند بدهند، این لنزها می‌تواند گوشی‌های هوشمند را از زندگی روزمره‌ی ما حذف کرده و هر آنچه باید را از طریق چشمان خود ببینیم و انجام دهیم.

http://ebtekarkhodro.irهمچنین این دسته از دستگاه‌های NFC می‌تونن با هم‌دیگه یا با دستگاه‌های پسیو ارتباط برقرار کنن. گوشی‌های هوشمند با اختلاف بسیار، رایج‌ترین وسیله از نوع دستگاه‌های اکتیو NFC هستند. کارتخوان‌های سیستم حمل‌ونقل عمومی و درگاه‌های پرداخت لمسی نیز مثال خوبی از این فناوری محسوب می‌شن. در آینده‌ای نه چندان دور، هوش مصنوعی حتی می‌تواند احساسات ما را درک کند. شرکت هواوی در حال حاضر روی ویژگی درک احساست هوش مصنوعی کار می‌کند به‌طوری که گوشی هوشمند شما می‌تواند به‌عنوان یک روانشناس عمل کند. برای مثال در صورت غمگین شدن شما را شاد می‌کند، اگر احساس ناراحتی می‌کنید با شما صحبت می‌کند یا حتی می‌تواند برایتان یک دوست شود.

آیا جایگزینی برای تلفن‌های هوشمند در راه است؟

اما اين که مجله خبری موبایل و تکنولوژی اين فناوري را در چه محصولي به کار مي‌گيرد هميشه يک سوال بود. شايعات جديد از ورود فناوري واقعيت افزوده در آيفون 8، به عنوان اولين محصول واقعيت افزوده اپل خبر مي‌دند. Morgan در گفته‌هاي خود از اين شايعات حمايت کرده و اعلام کرد که احتمالا اپل در آيفون 8 از اسکنر ليزري سه بعدي استفاده مي‌کند. احتمالا اين اسکنر ليزري سه بعدي جايگزين Touch ID در امنيت دستگاه خواهد شد. در حال حاضر ضريب خطاي Touch ID آيفون برابر 1 به 50 هزار است، اما نوع اوليه اسکنر ليزري که قبلا آزمايش شده حتي از اين هم دقيق‌تر خواهد بود.