قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | gadgets361

گوشی‌های این خط تولید هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین‌ها برای بازی به شمار می‌روند. گوشی‌های پرچمدارش فوق‌العاده بوده و از آخرین و منحصر‌به‌فرد‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره گرفته‌اند و برای میان‌رده‌ها و اقتصادی‌هایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریباً از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشی‌های تقریباً لوکس این برند (در برخی از بازار‌ها) دسته‌بندی کرد. شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند. تنوع مدل‌ها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات باکیفیت، شیائومی را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

  • اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
  • اقتصادی ترین گوشی شیائومی را مدل هایی در بین گوشی های Redmi تشکیل می دهند که با قیمتی نزدیک به 3 میلیون تومان به فروش می رسند.
  • شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند.
  • مهم‌ترین علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است.

شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید.

گوشی های ساخت زیرمجموعه های شیائومی

به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.

http://ebtekarkhodro.ir

از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. محافظ گوشی، قاب یا کاور همانطور که از اسمش پیداست وسیلهای برای محافظت از گوشی است که هم اندازه قاب پشتی گوشی است و از ضربه دیدن گوشی در مواقع مختلف جلوگیری می کند.

تجهیزات جانبی

مجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد. این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است. از این رو گوشی های شیائومی که با این هدف روانه بازار شدند، به شدت مورد استقبال مردم کشور ما قرار گرفتند.