خرید گوشی اپل قیمت آیفون فروشگاه اینترنتی آوندموبایل | gadgets361

همچنین استفاده از فناوری جدیدی که اپل آن را «جداسازی عمیق پیکسلی» نامیده‌است، کمک می‌کند تا رنگ‌های هر پیکسل تصویر به پیکسل‌های مجاورش سرایت نکند. دوربین جدید، به آیفون 6s امکان می‌دهد تا ویدئوهایی با رزولوشن 4K ضبط کند. از دیگر قابلیت‌های جدید که اپل تأکید زیادی روی آن دارد، استفاده از تراشهٔ قدرتمند A9 در آیفون 6s است. این تراشه از نوع ۶۴ بیتی است، با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید شده و دارای ۲ هسته پردازشی با معماری ARMv8 است.

http://ebtekarkhodro.ir

بنابراین در سال 2009 گوشی S G3 با قیمت 199دلاری را معرفی کرد که دوربین 3مگاپیکسلی آن با قابلیت ضبط ویدئو، باعث محبوبیت حداکثری افراد جامعه شد. این گوشی از ظاهر جذاب تری به نسبت سری های قبل خود برخوردار بود، قاب پشتی این گوشی با پوشش پلاستیکی مشکی با نوشته نقره ای رنگ iPhone به فروش رسید. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro Max دو سیم کارت ظرفیت 6/512 گیگابایت (Not Active)

عدد بعدی مربوط حفاظت گوشی در مقابل مایعات است که در گوشی‌های هوشمند ضد آب حداقل این عدد 7 است. اعداد کمتر از 7 نشان دهنده این است که گوشی، خاصیت ضد آبی و غوطه ور شدن در آب را ندارد. کمپانی سازنده گوشی هوشمند اپل با مدل گوشی‌های آیفون 12 به بالا دارای خاصیت ضد آب و گرد وغبار به داخل گوشی هستند. نام رابط کاربری یا همان سیستم عامل شرکت اپل IOS می باشد که بسیار ساده و پوست کنده به کاربر ارائه شده و شما قابلیت بسیار کمی برای شخصی سازی این سیستم عامل دارید. استیو جابز همیشه سعی داشت تا تمامی افراد بتوانند به سرعت به برنامه هایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند پس از ۶ صفحه برنامه ای یا به اصطلاح منو طراحی نکرد و تمام برنامه ها در صفحات اسلایدی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

اپل آیفون 12 پرو مکس – 5 جی – 512 گیگابایت – دو سیم کارت

مجله خبری موبایل و تکنولوژی 12 مینی 5.4 اینچی، iPhone 12 و 12 Pro هردو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی بودند. مقدار رم و حافظه داخلی آیفون 12 و 12 مینی به 4 و 256 گیگابایت محدود می‌شد؛ اما دو مدل Pro در ورژن‌های 6 و 512 گیگابایتی هم به بازار عرضه شدند. هردو مدل پرو برخلاف دو گوشی دیگر که دوربین اصلی آن‌ها دوگانه است، به دوربین سه‌گانه مجهز شدند و کیفیتی کم‌نظیر را به نمایش گذاشتند. همانطور که گفتیم، این گوشی در مقایسه با اکثر آیفون‌های موجود در بازار کوچک‌تر است و اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، خرید گوشی آیفون اپل مدل SE را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. قیمت گوشی‌های اپل نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند بالاتر بوده و برای خرید آن باید این موضوع را مدنظر داشت.

قیمت ایفون و چند نکته مهم

همچنین با بررسی مدل گوشی نیز می توانید بفهمید که آیا گوشی اورجینال و اصل است و یا یک گوشی ریفربیشید و مدل تعمیری است. برای این روش نیز می توانید مدل گوشی را از قسمت تنظیمات آن بررسی کنید. علاوه بر این از روی طراحی و شکل ظاهری نیز می توانید از اصل و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. لوگو گوشی اپل نیز در پشت گوشی آیفون اصلی برآمدگی و یا تورفتگی ندارد اما در نسخه های فیک دارای فرو رفتگی می باشند. از نظر نرم افزاری نیز گوشی های فیک دارای سیستم عامل اندروید هستند در صورتی که آیفون اصلی به سیستم عامل انحصاری خود یعنی IOS مجهز می باشد. گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند و از بهترین و پرطرفدارترین محصولات هستند اما شرکتهای چینی نسخه های کپی این گوشی های را تولید و به بازار عرضه می کنند.

  • به علاوه، زائده‌ای که در قسمت بالایی گوشی وارد صفحه نمایش می‌شود، در هنگام کار کردن با اپلیکیشن‌هایی که تمام صفحه را اشغال می‌کنند یا در هنگام تماشای ویدئو یا بازی کردن، واقعا روی اعصاب است.
  • گوشی‌های خانواده‌‌ی آیفون ۱۱ کمی قدیمی‌تر از آیفون‌هایی هستند که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم.
  • اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست.
  • نسخه‌ی استاندارد این خانواده به نمایشگری 6.1 اینچی و دوربین دوگانه مجهز شده بود و عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشت.