گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | gadgets361

این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و مجله خبری موبایل و تکنولوژی از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کیفیت ساخت و طراحی

در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.

در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. در دنیای سامسونگ، پسوند Note معرف برترین و گران‌ترین گوشی‌های برند است.

گوشی های ساخت زیرمجموعه های شیائومی

به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد. گلکسی A73 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است. سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید. وقتی تلفن‌های هوشمند کم قیمت را می‌بینم، متوجه می‌شویم که در اکثر آن‌ها از پردازنده‌های با کیفیت پایین استفاده شده است. اما بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت، تقریباً در اکثر تلفن‌های هوشمند Xiaomi از پردازنده‌های قدرتمند و باکیفیت استفاده می‌شود.

  • فروشگاه شیائومی کالا برترین و کامل ترین فروشگاه گوشی موبایل شیائومی است که تمام گوشی های موجود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و رجیستر شده و با تخفیف های ویژه ای به فروش میرساند.
  • اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است.
  • گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند.
  • به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد.

بسیاری از گوشی های ریلمی به لقب قاتلین پرچمدارها معروف هستند چون برند ریلمی عرضه‌کننده گوشی‌هایی با قابلیت‌های بالا و قیمت بسیار مناسب است و بزرگ‌ترین نقطه قوت این برند نیز داشتن گوشی‌های میان‌رده با عملکرد پرچمداران می‌باشد. اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ و اوایل سه ماهه سوم این سال، شیائومی به این سلطه ۸ ساله پایان داد و حالا شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهانه. ۸ سال بود که سامسونگ به‌طور متوالی بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود. شیائومی که در سال ۲۰۲۰، صاحب ۱۱ درصد از بازار گوشی موبایل در جهان بود، برای رسیدن به این نقطه باید از شانه‌های اپل بالا می‌رفت. در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته.

http://ebtekarkhodro.ir