لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi | gadgets361

این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند. این شرکت به جای اینکه روی فروش محصولاتش در بازارهای ایالات متحده‌ی آمریکا و اروپا تمرکز کند، توجه ویژه‌‌ای به بازارهای جوان و نوظهور دارد. این سیاست شرکت شیائومی یک حرکت بسیار هوشمندانه بوده است و توانسته است جمعیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا به خودش جذب کند.

http://ebtekarkhodro.ir

مجله خبری موبایل و تکنولوژیUI با داشتن مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، توانسته به محبوب‌ترین ROM سفارشی تبدیل شود. به طوری که شما می‌توانید هر قسمت از نرم افزارهای گوشی را به صورت جداگانه مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. مثلا شیائومی در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده خود از صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتز استفاده می‌کند در حالی که دیگر برندها چنین شرایط با قیمت مشابه ندارند.

موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است. Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد.

گوشی شیائومی ردمی 9 هند 4/64 | Redmi 9 India

بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار با حداقل ظرفیت 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شن. البته گوشی‌هایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت هم در حال افزایش هستن و می‌تونین طبق نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین. با اینکه همه گوشی‌های هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر هستن، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با همدیگه دارن.

  • در فروشگاه اینترنتی سامیت کیس مدل های گوناگونی از انواع لوازم جانبی وجود دارد که دارای مناسب ترین کیفیت و قیمت هستند.
  • تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید.
  • گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند.
  • در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان می توان گوشی های شیائومی با کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول را یافت.
  • اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد.

دفتر اصلی شرکت شیائومی در شهر پکن قرار دارد و بنیانگذار و موسس این شرکت «لین بین» 41 ساله؛ یکی از مدیران سابق گوگل و طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. یعنی قاب مختص آن مدل باشد؛ وگرنه، کارایی قاب را کاهش می دهد و جلوی پورت های ورودی را می گیرد. شاید تا به حال نام بامپر را نشنیده باشید؛ اما نوعی قاب است که فقط دور تا دور گوشی را پوشش می دهد. این گزینه معمولا برای کسانی که می خواهند با خرید قاب تغییری در ظاهر گوشی شان ایجاد نکنند، می تواند مناسب باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت