قیمت گوشی xiaomi دست دوم، ضمانت + لیست آگهی بهمن 1401 تانک | gadgets361

آخرین مجله خبری موبایل و تکنولوژی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید. گوشی شیائومی با داشتن امکانات خیلی خوب، قیمت واقعاً متناسب و دسترسی عالی در تمام نقاط دنیا، به‌ سرعت حضورش رو در بازار جهانی تثبیت کرده و با معرفی هر مدل جدید، نظر کاربرهای بیشتری رو به خودش جلب می‌کنه. به همین دلیل بهتره از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های اینترنتی مطمئن خریدتون رو انجام بدین تا مطمئن بشین جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل می‌گیرین. با توجه به محبوب بودن گوشی شیائومی در بازار ایران نمونه‌های تقلبی و جعلی از گوشی‌های این شرکت در ایران زیاد وجود داره.

به جرأت می‌توان گفت که بهترین منبع برای دیدن و بررسی قیمت روز گوشی شیائومی محسوب می‌شود. شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید. گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند. شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید.

http://ebtekarkhodro.ir

همچنین با امکان مشاوره قبل از خرید می توانید ، بهترین انتخاب را هنگام خرید موبایل شیائومی داشته باشید. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت نسبت به قیمت گوشی های شیائومی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. جالبست بدانید که سیاست فروش «فلش سلز» و عدم استفاده از تبلیغات با هزینه‌های سر‌سام‌آور و یا فروش بدون واسطه، مهمترین دلیل پایین بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارست. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

برای مثال ردمی نوت 11 یکی از میان‌رده‌های جدید است که قیمتی نزدیک به گوشی‌های اقتصادی دارد ولی در عین حال از پنلی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند.

  • اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید.
  • با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید.
  • قطعاً شما هم جزء افرادی هستید که دوست ندارند گوشی شان کمترین آسیبی ببیند؛ گوشی که برای خریدش مسلماً قیمت گزافی را پرداخت کرده‌اید.
  • یکی از مشکلاتی که گزارش شده این است که حسگر اثر انگشت همیشه به درستی کار نمی‌کند.
  • شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید.

منتهی به دلیل نوسانات بازار قیمت گوشی شیائومی امروز با روزهای گذشته متفاوته و به همین دلیل اگه قصد خرید دارین باید همیشه قیمت‌ها رو چک کنین. یکی از مواردی که شیائومی در نظر داشته، تولید موبایل برای سلیقه و بودجه‌های متفاوت هست. درنتیجه با هر بودجه‌ای که درنظر دارین، پیشنهاد می‌کنم لیست قیمت گوشی شیائومی رو بررسی کنین و درنهایت تصمیم به خرید بگیرین. گوشی‌های مدل ردمی، با توجه به کیفیت، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت موبایل در بازار رو به خودشون اختصاص می‌دن.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 Plus ظرفیت 32 گیگابایت