گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی | gadgets361

اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد.

مجله خبری موبایل و تکنولوژی مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. از نظر آمار فروش جهانی، عملکرد شیائومی به چه صورت است؟ شاید برای برند نوظهوری مثل شیائومی آمار فروش جهانی آن بهترین شاخص برای برآورد خوب و یا بد بودن محصولاتش باشد. جالب اینکه در حدود 50 درصد از درآمد فروش گوشی‌هایش مربوط به بازارهای خارج از کشور چین است. قیمت گوشی های شیائومی بسیار مناسب بوده و تولیدات این شرکت به عنوان محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه و ارزان شناخته شده‌اند که به نسبت امکانات عالی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در واقع می‌توان گفت که مهمترین راهبردی که این شرکت را در مسیر موفقیت قرار داده، نگاه آینده‌نگرانه مدیران این شرکت نسبت به این بازار بوده است. این روزها مدل‌های مختلف ارزان قیمت گوشی شیائومی از جمله محبوب‌ترین‌های دنیای موبایل محسوب می‌شوند.

http://ebtekarkhodro.ir

قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. ریلمی نیز مانند سایر برندها با توجه به تحریم ها، در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد ولی در فروشگاه اینترنتی ایسل می توانید مدل های مختلف این برند را مقایسه و با اطمینان با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت گوشی شیائومی و خرید گوشی شیائومی

ظرفیت باتری 5020 میلی آمپری ، امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9 با صفحه نمایش HD ، تصاویر عالی ارائه می دهد. مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند. این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید.

  • صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد.
  • برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید.
  • البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند.
  • اولین گوشی این برند در سال 2011 و با رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI عرضه شد.
  • هر چند این زیر برند شیائومی در بازار موبایل ایران به خوبی شناخته شده نیست.

علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشی‌های گران دیگر برند‌ها را به شما عرضه می‌کند. طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید. برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود. گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند.

قیمت تبلت