خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی | gadgets361

اگر برای باز کردن قفل گوشی خود به آن متکی هستید، این امر می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد. از آنجایی که سیاست اولیه ساخت گوشی شیامی بر همین اساس بوده است، با قطعیت می‌توان گفت تمامی مدل‌های آن ارزش خرید بالایی دارند و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه‌ای معقول، امکانات بیشتری دریافت می‌کنید. گوشی‌های این شرکت تا 2 سال کامل آپدیت miui را دریافت می‌کنند و برای نرم افزار اندروید حداکثر تا دو نسخه بالاتر آپدیت خواهد داشت.

  • بر اساس آماری که سایت کانالیس منتشر کرده، شیائومی در پایان سه ماهه دوم سال 2021 موفق شد به بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در دنیا تبدیل بشه.
  • بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های این برند به نسبت قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند.
  • طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است.
  • همچنین روش های مختلف پرداخت مانند پرداخت در محل و درگاه بانکی نیز برای مصرف کنندگان تلفن همراه موجود هست.
  • در بعضی کشور‌های آسیایی مثل هند و چین گوشی xiaomi طرفدارهای زیادی داره؛ طوری که برند شناخته شده‌ای مثل سامسونگ هم توان رقابت با قیمت موبایل شیائومی رو نداره.

به طور کلی تمام مواردی که گفته شد در کنار هم باعث شده که خریداران از سراسر دنیا، با اطمینان‌خاطر بیشتری محصولات این برند را خریداری کنند و از امکانات جذاب این گوشی‌ها که موازی با پیشرفت تکنولوژی انتخاب می‌شود، بهره ببرند. از‌این‌رو از دید بسیاری از کاربران خرید گوشی شیائومی یک خرید رضایت بخش و منطقی است. در کشور ما نیز که یکی از بازارهای حساس به قیمت محسوب می‌شود و با توجه به اینکه محصولات این برند قیمت متعادلی دارند گوشی شیائومی فروش خوبی داشته و در طی چند سال گذشته کاربران زیادی به این برند جذب شده‌اند.

مدل های گوشی شیائومی

کارایی و سرعت عملکرد گوشی ارتباط مستقیمی با پردازنده داره و در زمان خرید گوشی باید این موضوع رو در اولویت خودتون قرار بدین. اگه ترجیح می‌دین گوشی راحت در دست و جیب شما قرار بگیره، گوشی‌هایی با صفحه کوچیک‌تر بخرین که در هزینه خرید هم صرفه‌جویی کرده باشین. هر گوشی شیائومی هم با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه می‌شه که آخرین نسخه اون MIUI 12 هست. بیشتر شرکت‌های بزرگ ترجیح می‌دن که اندروید رو با توجه به محصولات‌شون تغییر بدن تا تجربه‌ای متفاوت برای کاربر ایجاد کرده و گوشی‌هاشون رو به ‌عنوان برند در دنیا معرفی کنن. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی هست که نسخه‌های مختلفی از اون عرضه شده.

قیمت گوشی شیائومی و خرید گوشی شیائومی

در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند که از بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره می‌برند.

http://ebtekarkhodro.ir

گفتنی است مجله خبری موبایل و تکنولوژی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند. اگر به دنبال گوشی هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند. در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید.

گوشی موبایل شیائومی ردمی آ1 پلاس – حافظه 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت