قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | gadgets361

قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند.

  • موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت است و دارای ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت می باشد.
  • شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند.
  • البته برند ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند اما از محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند می‌توان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشی‌های پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد.
  • در ایران گوشی شیائومی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و عامل‌های فروش مطمئن و همین‌طور فروشگاه‌های بزرگ زیادی مشغول به فروش محصولات شیائومی تحت گارانتی‌های معتبر هستند.
  • صفحه نمایش گوشی شیائومی تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ را پشتیبانی می کند و باعث افزایش کیفیت در تصاویر می شود.

در ادامه مواردی را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال می‌دهیم، اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، در این مورد ابهام داشته باشند. در مقابل ضربه مقاوم اند و به طور کلی می‌ توان گفت گزینه خوبی برای قاب گوشی شیائومی پسرانه هستند. ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی که قیمتی کمتر از 10 میلیون دارد به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز شده و در زمانی حدود 17 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود و این در صورتی است که شارژ شدن پرچمداران سامسونگ و اپل 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi A1 Plus | حافظه 32 رم 2 گیگابایت ا Xiaomi Redmi A1 Plus 32/2 GB

کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. چیزی که همیشه به عنوان مزیت رقابتی برند شیائومی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی شیائومی بوده؛ به طوری که اگه امکانات و قیمتش رو با بقیه مدل‌های مشابه از برندهای دیگه مقایسه کنین، خرید گوشی شیائومی براتون وسوسه‌انگیز می‌شه. پس اگه از نظر بودجه مشکلی ندارین و می‌خواین از بالاترین و جدیدترین امکانات استفاده کنین، من خرید گوشی شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.

ولی درست دیدید مجله خبری موبایل و تکنولوژی پارچه‌ای؛ این نوع قاب ها ظاهر زیبایی دارند و وقتی که شما آن را به گوشی خود میندازید، احساس خوبی به شما دست می دهد. امنیت آنها در حد مطلوب است ولی نمی‌ توان تضمین کرد که اگر از یک ارتفاع بلند به زمین سقوط کند از گوشی شما محافظت کند. اما با وجود این معایب، هم چنان استفاده از یک قاب برای محافظت از گوشی، یک امر ضروری است. داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود بروزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد.

http://ebtekarkhodro.ir

شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید. موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت است و دارای ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت می باشد. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر را دارد و نسبت به قیمت پایین ان از پردازنده 8 هسته ایی بهره می برد. صفحه نمایش گوشی شیائومی تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ را پشتیبانی می کند و باعث افزایش کیفیت در تصاویر می شود. دوربین اصلی ردمی 9A یک لنز 13 مگاپیکسلی دارد که عکس های قابل قبولی را می گیرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 11S