قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | gadgets361

در حالی که اممجله خبری موبایل و تکنولوژی سامسونگ آخرین پرچم‌دار خودش یعنی S21 Ultra رو مجهز به شارژر 25 واتی کرده شیائومی گوشی Mi 11 Ultra رو به یک شارژ فوق سریع ۶۷ واتی مجهز کرده. شرکت‌های مختلف همیشه سعی می‌کنن فناوری‌های شارژ سریع رو برای گوشی‌های هوشمندشون ارائه بدن. اگه می‌خواین انواع بازی‌های مختلف رو امتحان کنین، ترجیحاً یکی از گوشی‌های جدیدتر با پردازنده‌های Snapdragon 855 رو انتخاب کنین تا بهترین کارایی ممکن رو به‌ دست بیارین.

http://ebtekarkhodro.ir

به همین ترتیب، لیست ما از تلفن های همراه شیائومی شامل گوشی هایی با انواع بودجه و مشخصات است. در سال های ابتدایی ورود این برند از آنجایی که برندهای قدیمی تر مثل سامسونگ، ال جی، اپل، سونی و هواوی در بازار بودند، بسیاری از افراد نسبت به یک برند چینی جدید واکنش خوبی نداشتند. اما بعد از گذشت چند سال، گوشی های شیائومی تبدیل به پرفروش ترین گوشی های هوشمند در بازار ایران شدند.

  • به همین دلیل می توان گفت تقریبا با هر بودجه ای، حتی بودجه اندک 2.5 تا 3 میلیون تومانی هم می توان برای خرید گوشی های این برند اقدام کرد.
  • کیفیت گوشی شیائومی بسیار بالا و کارآمد است و حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای به‌نام ظاهر شده است.
  • برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید.
  • قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند.
  • همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

مهم‌ترین علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است. از سوی دیگر طرفداران سری نوت می‌توانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ردمی نوت شیائومی، موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو است که با قیمت مناسبی در اختیار علاقه ‌مندان قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران قرار گرفته است. همچنین گوشی های پوکو نیز طرفداران زیادی را در ایران دارند و افرادی قصد خرید گوشی گیمینگ شیائومی را دارند، پوکو گزینه مناسبی برای این افردا می‌باشد. از موفق ‌ترین سری موبایل شیائومی می‌توان به سری نوت شیائومی اشاره کرد که بهترین امکانات و بالاترین کارایی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 GT 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

کمپانی شیائومی تونسته یک تحول عظیم در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کنه و خودش رو به‌ عنوان یکی از برندهای معروف دنیا به کاربرها معرفی کرده. در حقیقت این شرکت موفق شد با رشد چشمگیری بازار کشور مادر یعنی چین رو در اختیار بگیره و بعد با گسترش خودش به بازارهای هند و مالزی، پیشرفتش رو چند برابر کنه. اگه برای خرید گوشی کیفیت بالا، آپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوق‌العاده و قیمت ارزون مد نظرتون هست، حتما مدل‌های مختلف XIAOMI رو بررسی کنین. برای صفحه نمایش5.5 inch گوشی Redmi Note 4X و برای داشتن صفحه‌نمایش بزرگ‌تر گوشی‌های جدیدتر شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. اگه ترجیح می‌دین که انواع فیلم و سریال رو با گوشی تماشا کنین یا ساعت‌های زیادی رو به بازی‌های ویدئویی اختصاص می‌دین، داشتن یک گوشی با صفحه بزرگ‌تر برای شما مناسب‌تره.

نکات مهم هنگام خرید گوشی شیائومی

به این دلیل گوشی شیائومی نسبت به همه کمپانی‌های بزرگ، فروش خیلی بیشتری رو ثبت کرد و تونست رقبای بزرگش رو هم شکست بده. شاید در نگاه اول نشه تفاوت خیلی پررنگی بین Mi و Redmi قائل شد، اما گوشی‌های سری Redmi شیائومی رو می‌شه گوشی‌های میان‌رده دونست که برای استفاده روزانه و معمول فوق‌العاده هستن. Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی اول در بازار چین فقط ارائه شد و کمی بعد با دیدن موفقیت‌های چشم‌گیر چند گوشی بعد از اون، در سرتاسر دنیا به فروش رسید. اولین گوشی این برند در سال 2011 و با رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI عرضه شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو سی چهل