قیمت گوشی شیائومی قیمت روز خرید موبایل شیائومی 27 بهمن 19کالا | gadgets361

بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد.

  • این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود.
  • این کار به این معناست که باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی در 5 دقیقه اول 41 درصد شارژ خواهد شد و به‌ طور کلی فقط به 23 دقیقه زمان نیاز داره تا به 100 برسه.
  • در حقیقت این شرکت موفق شد با رشد چشمگیری بازار کشور مادر یعنی چین رو در اختیار بگیره و بعد با گسترش خودش به بازارهای هند و مالزی، پیشرفتش رو چند برابر کنه.
  • اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت نسبت به قیمت گوشی های شیائومی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد.
  • شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند.

این زیمجله خبری موبایل و تکنولوژیجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند. این دستگاه ها به خوبی موفق به گذرانده تست های مختلف مانند تست های ضربه و خط و همجنین استاندارد ضد آب و گرد و غبار در گوشی های شیائومی نمرات مطلوبی را کسب کرده است.

دوربین

فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است. شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران می‌توانید به مقایسه قیمت گوشی، بررسی تخصصی و در نهایت خرید بهترین گوشی شیائومی را انجام دهید.

http://ebtekarkhodro.ir

در ضمن به نکاتی که در بالا گفته شد، هنگام خرید قاب گوشی شیائومی توجه کنید. پاسخ به سوال ( قیمت گوشی شیائومی چقدر است؟ ) یکی از مواردی است که باید در مورد آن بحث کرد زیرا این کمپانی چینی استراتژی خاص و جدیدی برای قیمت‌گذاری محصولات خود اتخاذ کرده است.تمرکز اصلی برند شیائومی در بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده است. قیمت گوشی شیائومی از دسته‌بندی اقتصادی تا پرچمدار را در بر می‌گیرد تا شما بتوانید بهترین گزینه ممکن برای خود را گزینش کنید.

گوشی موبایل پوکو F4 GT شیائومی 5G – حافظه 256 گیگابایت

شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است. جدیدترین گوشی شیائومی از این رده، گوشی شیائومی Mi A3 می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. با این حال، حتی در سال ۲۰۱۹، از نظر سخت‌افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشی‌های امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می‌شود. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند.

معرفی آخرین محصولات شیائومی