قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | gadgets361

سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند. مهم ترین اهمیت قاب های گوشی که آنها را به یک لوازم جانبی ضروری تبدیل کرده است، محافظت از بدنه گوشی هاست. قطعاً شما هم جزء افرادی هستید که دوست ندارند گوشی شان کمترین آسیبی ببیند؛ گوشی که برای خریدش مسلماً قیمت گزافی را پرداخت کرده‌اید. کاور های فانتزی علاوه بر زیبا سازی ظاهر گوشی از بدنه پشتی گوشی ها در برابر اجسام تیز و تهدیدات احتمالی محافظت می کند. در حقیقت قاب فانتزی دارای قیمت مناسبی هستند و کاربران می ‌توانند با توجه به سلیقه و ترجیحات خود چندین مدل از قاب را خریداری کنند‌. گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 ظرفیت 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

مجله خبری موبایل و تکنولوژی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد. موبایل شیائومی کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد برای همین بیشتر قیمت گوشی های شیائومی مناسب هستند. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128/8 GB

در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است. علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد.

  • از بین این گوشی ها می توان به 3 سری اخیر آن یعنی سری Mi 10، سری Mi 11 و شیائومی 12 اشاره کرد که برترین های شیائومی محسوب می شوند.
  • در سال 2020 باز هم مدل‌هایی از این برند موفق شدند فروش خوبی را برای این شرکت به همراه بیاورند که نشان از ارتقاء سال‌به‌سال محصولات این برند چینی داشت.
  • البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند.
  • پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد.
  • پس اگه می‌خواین یک گوشی پرچم‌دار با قیمت خیلی مناسب‌تر داشته باشین، خرید یکی از گوشی‌های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی من به شماست.

در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

گوشی زد تی ای

نوت 10 پرو دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با رزولوشن فوق‌العاده بالا، صفحه‌نمایش بزرگ و جسورانه 120 هرتزی و باتری عظیم 5020 میلی‌آمپر ساعتی است. جالب است بدانید قیمت مناسب گوشی شیائومی بر نوع کیفیت و طراحی آن تأثیری نداشته است و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، انواع گوشی‌ها با تنوع بیشتری بدون تأثیر قیمت وارد بازار می‌شوند. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم.

http://ebtekarkhodro.ir