قیمت گوشی آیفون قیمت روز خرید گوشی اپل 27 بهمن 19کالا | gadgets361

توجه داشته باشید که مدل‌های ریپک و رفرش شده زیادی از آیفون در بازار وجود دارد که اگر آگاهی کاملی نداشته باشید، ممکن است به عنوان گوشی نو به شما فروخته شود، به همین دلیل آیفون مد نظر خود را حتماً از مراجع معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. برای فروش گوشی موبایل اپل خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. اگر بودجه کافی برای خرید گوشی‌ موبایل جدید در نظر گرفته‌اید قابلیت پشتیبانی از 5G یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه کنید. همانطور که گفتیم، با وجود بالا بودن قیمت گوشی موبایل آیفون ، خیلی‌ها طرفدار آن هستند. یکی از نکات منفی گوشی های آیفون باتری آن ها بود که این شرکت در سری جدید گوشی های خود تا جایی که توانسته است این مشکل را رفع کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت(Active)

آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است. قیمت گوشی آیفون یکی از تفاوت های عمده گوشی های اپل با سایر برندها محسوب می شود. اگر به دنبال یک مدل گوشی موبایلی هستید که مدت ها بدون کوچک‌ترین نگرانی از آن استفاده کنید خرید گوشی ایفون را می توانید در برنامه خود قرار دهید. قیمت گوشی اپل در بازار ایران همانند بسیاری از موبایل‌های دیگر دائماً در نوسان است. اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست.

  • نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است.
  • این گوشی ها در آن سال با قیمتی بالغ بر 649 و 749 دلار به فروش رسید.
  • طراحی این گوشی بسیار شبیه به یک گوشی آیفون ۸ کلاسیک است اما ویژگی‌های بسیار بهتری دارد.
  • آیفون ۸ پلاس مانند آیفون ۸ به تراشهٔ A11 Bionic مجهز است که اولین پردازنده ۶ هسته‌ای اهالی کوپرتینو محسوب می‌شود.
  • این گوشی مشخصاتی دقیقا مشابه با گوشی آیفون ۱۲ دارد ولی اندازه‌ی آن کوچک‌تر است.
  • گرچه تنوع لنزها در انواع گوشی آیفون بالا رفت، اما به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نشد.

غول تکنولوژی در مجله خبری موبایل و تکنولوژی 2016، ابتدا iPhone SE 4 اینچی و میان‌رده را روانه‌ی بازار کرد و سپس، آیفون 7 و 7 پلاس را در ویترین محصولات خود قرار داد. این دو گوشی در نسخه‌های 256 گیگابایت هم تولید شدند و iPhone 7 Plus به‌خاطر بهره‌گیری از دوربین دوگانه، مورد توجه زیادی قرار گرفت. این گوشی آیفون اپل با داشتن یک صفحه نمایش ۵/۶ اینچی، بسیار بزرگ محسوب می‌شود و خیلی از آیفون ۱۱ که یک صفحه نمایش ۸/۵ اینچی دارد، بزرگ‌تر است. بنابراین، گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس برای تماشای ویدئوها و بازی کردن بسیار خوب است. قیمت ارزان‌ترین گوشی آیفون اپل مدل SE در بازارهای جهانی حدود ۴۳۰ دلار و تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۱ پرو و خیلی کمتر از آیفون ۱۱ است.

http://ebtekarkhodro.ir

اگر دوست دارید که یک خرید ارزان‌تر را تجربه کنید، باید به سراغ مدل‌های قدیمی‌تر موجود در بازار بروید. مورد بعدی این است که شما حتما باید کاربری موبایل آیفون را برای خود مشخص کنید. آیفون ۵ در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد که برای اولین بار در آن از تراشه اختصاصی اپل استفاده شده بود.

مزیت‌های گوشی آیفون اپل مدل SE چیست؟

به طور کلی می توان گفت با توجه به موارد زیر قیمت گوشی ایفون مناسب است و ارزش خرید دارد. فروشگاه الماس پایتخت از سال 1378 در مجتمع کامپیوتر پایتخت با هدف ارائه محصولات اورجینال تاسیس گردید تا امکان خرید مطمئن محصولات اپل با مناسب ترین قیمت ها را برای شما عزیزان فراهم کند. هزینه بالا آیفون تنها در مورد خود گوشی نبوده و وسایل جانبی آن نیز مانند شارژر، هدفون و قاب موبایل نیز نسبت به دیگر گوشی‌های موجود در بازار گران‌تر است.