زومیت اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی | gadgets361

شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. به هر حال ، گوشی های هوشمند فعلی با آن چیزی که چند سال پیش دیدیم قابل مقایسه نیست و اگرچه نوآوری های زیادی وجود ندارد اما هنوز کاملاً جذاب به نظر می‌رسند. اگرچه هواوی که زمانی می‌خواست به پرفروش‌ترین برند بازار تبدیل شود، در این مسیر شکست خورد و حالا با سیستم‌عامل اختصاصی‌اش حضور کمرنگی در بازار دارد، اما این موضوع مانع رشد دیگر شرکت‌های چینی نشد. از شیائومی گرفته تا اوپو و ویوو، همگی رشد چشمگیری در بازار داشته‌اند و امروزه فروش بالایی دارند. اما گل سرسبد این شرکت‌ها، شیائومی است که حتی در بازه‌ای توانست با گرفتن جایگاه اپل در بازار، به دومین برند پرفروش تبدیل شود.

  • این چیپست با استفاده از فرآیند N4P شرکت TSMC ساخته شده و در گوشی‌هایی سه ماهه اول سال جاری عرضه می‌شود.
  • اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری بی‌سیم Noise Buds VS با عمر باتری هشت ساعته در هند عرضه شد.
  • آيفون 7 پلاس اولين گوشي هوشمندي بود که در ساخت آن از لنزهاي ثانويه با قابليت بزرگ نمايي 2 ايکس استفاده شد؛ اين فناوري برتر کاربر را قادر مي‌سازد تا بدون کاهش کيفيت تصوير بزرگ نماي مورد نظر خود را بر روي عکس انجام دهد.
  • پرچمدار های سری 12 شیائومی در نزدیکی رونمایی در روزهای آینده شیائومی یک رونمایی بزرگ برای خانواده پرچمدار بعدی گوشی …

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی مقرون‌به‌صرفه Honor X8a دارای دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro در هند عرضه شد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری بی‌سیم Noise Buds VS با عمر باتری هشت ساعته در هند عرضه شد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go 2023 در بازار چین موجود است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری OnePlus Buds Ace TWS به‌تازگی وارد بازار چین شده است.

انتشار اندروید 13 برای دو گوشی گلکسی A23 4G و A23 5G (بروزرسانی)

همونطور که از اسم این مجله خبری موبایل و تکنولوژی می‌شه تشخیص داد، ان اف سی باعث فعال‌شدن یک ارتباط کوتاه‌برد بین دستگاه‌های الکترونیکی سازگار می‌شه. برای انجام این کار لازمه که حداقل یک دستگاه نقش انتقال‌دهنده داده رو ایفا کنه و دستگاه دیگه توانایی دریافت سیگنال رو داشته باشه. جدیدترین و جذاب ترین اخبار فناوری و دنیای تلفن های هوشمند و تبلت ها را در اینجا دنبال نمایید.

راهنمای خرید

دستگاه‌های NFC پسیو می‌تونن توان مورد نیاز خودشون رو از میدان‌های تولیدشده توسط دستگاه پسیو دریافت کنن اما تنها در فاصله‌ای کوتاه قادر به انجام این کار هستن. سرعت انتقال داده از طریق NFC به اندازه 106، 212 یا 424 کیلوبیت بر ثانیه هستش که برای انتقال یک فهرست مخاطبان، تصویر یا موسیقی کافی هستش. این به این معناست که دستگاه‌ها برای برقراری ارتباط با هم به بهترین شکل ممکن باید از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کنن.

http://ebtekarkhodro.irایلان ماسک زمانی را پیش‌بینی می‌کند که انسان‌ها با ماشین‌ها ادغام می‌شوند. زمانی می‌رسد که بدن طبیعی دیگر به اندازه کافی به انسان‌ها خدمت نمی‌کند، به همین دلیل ادغام انسان با ماشین‌ها و ربات‌ها مرحله‌ی بعدی از زندگی خواهد بود. برای مثال نصب یک تراشه کوچک در مغز انسان که مانند یک رایانه عمل می‌کند ادغام خوبی خواهد بود!