خرید گوشی شیائومی با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | gadgets361

شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند.. سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایت‌ها نیز نقد‌های مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایل‌های خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگ‌های تکنولوژی معرفی کند.

سیستم عامل MIUI

هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.

http://ebtekarkhodro.ir

بلک شارک ار مجله خبری موبایل و تکنولوژی فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است. نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد. این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K60 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

زمانی که صحبت از قیمت گوشی است، گوشی شیائومی یک سرو‌گردن از برندهای دیگر جلوترست؛ چرا که توانسته با حداقل قیمت ممکن، گوشی‌هایی را تولید کند که واقعا عالی بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در کل سخت‌افزاری که این شرکت در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد در کنار برچسب قیمتی بسیار مناسب قابل‌مقایسه با برندهای دیگر نیست. این در حالیست که حتی میانگین قیمت تمام شده در سایر برندها بسیار بالاترست. بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های این برند به نسبت قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند. گوشی های شیائومی هم در انواع مختلفی ساخته و روانه بازار می‌شوند تا هنگام خرید گوشی شیائومی انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما باشد.

شیائومی Redmi Note 10 Pro

در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از این فروشگاه صورت گرفت، جشن ویژه‌ای را برپا نمود. یکی دیگر از زیر مجموعه های شیائومی برند پوکو است که در سال های اخیر توانست توجه بسیاری از افراد را در بازارهای داخلی به خود جلب کند. پوکو X3 پرفروش ترین گوشی پوکو در ایران بود که به محض ورود با بررسی مشخصات فوق العاده و قیمت اقتصادی اش، بسیاری از افراد اقدام به خریداری آن کردند. شیائومی پس از تثبیت نام برند خود در بازارهای جهانی، انواع گوشی های پرچم دار، میان رده، گوشی های مخصوص گیمینگ، گوشی های اقتصادی و معمولی را طراحی و تولید کرده است. در واقع این برند برای تمام اقشار جامعه محصولی خاص طراحی کرده تا افراد بتوانند با توجه به بودجه و نیاز خود به سراغ بهترین گوشی شیائومی بروند.

  • گوشی های POCO پردازنده های قدرتمندی دارند و برای اجرای بازی های سنگین مثل کال اف دیوتی طراحی شدند.
  • شاید تا به حال نام بامپر را نشنیده باشید؛ اما نوعی قاب است که فقط دور تا دور گوشی را پوشش می دهد.
  • گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود.
  • سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند.
  • گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G یکی از پرچمدارهای شرکت شیائومی است.