خرید گوشی شیائومی با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | gadgets361

همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند. گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه می‌شد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند. شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است. برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است.

  • تا دوسال گذشته در محدود مدل‌های شیائومی از چیپست‌های شرکت مدیاتک استفاده می‌شد.
  • در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کرده‌ایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند.
  • گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد.
  • گوشی شیائومی در بازار ایران به جایگاه بالایی از نظر میزان فروش و محبوبیت دست پیدا کرده‌اند، اما دلیل این اتفاق چیست؟ چرا کاربران به خرید گوشی های شیائومی تمایل دارند؟ در این بخش به دلیل موجود برای انتخاب برند شیائومی و گوشی‌های مختلف آن می‌پردازیم.
  • به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است.
  • درواقع یکی از مواردی که در مورد محصولات این شرکت، به خصوص گوشی‌های شیائومی به عنوان مزیت رقابتی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی‌های شیائومی هست.

برای کاهش قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل 12T از فریم پلاستیکی در اطراف بدنه استفاده شده است. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند. شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11S – حافظه 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

ما مجله خبری موبایل و تکنولوژی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم. مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. تعامل عمیق ما با فناوری و درک مصرف کنندگان، ما را قادر ساخته است که با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارای جدیدترین ویژگی ها هستند و قیمت رقابتی دارند، همکاری و مدیریت کنیم. در دارسو، ما سعی می ،، کنیم از یک تجربه خرید یکپارچه در فروشگاه، آنلاین یا تلفن همراه اطمینان حاصل کنیم .

http://ebtekarkhodro.ir

کافیست عکس های گرفته شده با گوشی شیائومی را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید. تمام این مزیت ها گوشی های شیائومی را به عنوان یکی از اولین گزینه های خرید گوشی موبایل در دنیا قرار داده است. طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شیائومی به اندازه ای مناسب است که با هزینه ی آن تنها می توانید گوشی هایی با امکانات خیلی کمتر از شیائومی را خریداری کنید.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 10A با حافظه 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

متاسفانه بعضی از قاب های گوشی شیائومی با کیفیت کمی پایین تر وارد بازار شده اند و به همین دلیل در هنگام خرید قاب باید به مرغوبیت کالا توجه ویژه ای داشته باشید. همین طور برای خرید قاب گوشی سامسونگ و خرید قاب گوشی آیفون باید به کیفیت و استاندارد های مختلف توجه کرد تا ازآسیب دیدن گوشی و خراش دیدن بدنه جلوگیری کرد. پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاه‌طلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد. از همین سال‌ها بود که نام شیائومی به‌خاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد و راه ورود رسمی گوشی‌های این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. فروشگاه‌ ایسل انواع موبایل شیائومی رو به کاربر عرضه می‌کنه و ضمن دیدن لیست قیمت گوشی شیائومی، می‌تونین به راحتی خرید اینترنتی گوشی شیائومی رو انجام بدین.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت