تبلیغ در گوگل: ساخت کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن در گوگل ادز

همچنین ممکن است ویدئو بخشی از یک بنر پیشرفته ی فلش باشد.روش دیگر نمایش آنها در جماعت های محتوایی و وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتوب است. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شود که هر کدام از این لینک ها به یکی از صفحات وب سایت مورد نظر شما لینک می شود. در این روش از روش های تبلیغات اینترنتی یک بنر تبلیغاتی از آگهی دهنده در وب سایتی نشان داده می شوند. نت برگ سایتی جهت ارائه خدمات تبلیغات می باشد که در آن امکان ثبت تبلیغ و ارائه تخفیف وجود دارد. در ابتدا باید خیال شما مخاطبان عزیز را راحت کنیم که از لحاظ نحوه و نوع عملکرد تبلیغ هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. پس لازم است قبل از شروع نوشتن، ابتدا قسمت های مختلف آن را با هم بررسی کنیم. این تقلب در اینستاگرام می تواند به شکل فالوور فیک، در تلگرام ویو فیک و در سایر روش های تبلیغاتی هم به شکل های مختلف باشد. اگر هم قرار است تفاوتی قائل شود قطعا برای ارز دلار امریکا باید نرخ کلیک ها پایینتر باشد؛ چرا که دردسر گوگل برای تبدیل ارز و همچنین کارهای مالیاتی در کشورهای مختلف برای آن کمتر خواهد بود.

همچنین اگر کسبوکار شما کوچک است و میخواهید مبلغ کمتری برای مدیریت حساب خود بپردازید، میتوانید از این روش بهره بگیرید. در این حالت آگهی ویدئویی در مدت زمانی کوتاه در ابتدا، انتها یا میانه ی ویدئوی مورد نظر شما نمایش داده می شود. همچنین تبلیغات نیتیو یا همسان نیز در بسیاری از سایت های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اند؛ اما میتوان گفت که عدم مرتبط بودن آنها گاهی اوقات باعث آزرده خاطر کاربران میشود. هزینه تبلیغات موتورهای جستجو معمولا به صورت CPC (هزینه به ازای کلیک) محاسبه میشود. اگر سیستم محاسبه هزینه خود را cpc انتخاب کنید برای هر کلیک باید هزینه پرداخت کنید و چنانچه cpm انتخاب کنید برای هر 1000 ایمپرشن هزینه پرداخت می کنید. شما میتوانید از مدل قیمتگذاری هزینه بهازای کلیک برای محاسبه قیمت گوگل ادز هنگام اجرای این کمپینها استفاده کنید. در صورتی که دامنه سایت شما .ir است، برای تبلیغ دادن در گوگل می بایست یک دامنه غیر از ir استفاده کنید. یکی از معروف ترین سایت های فعال در این حوزه که سالیان زیادی است در حال فعالیت است، سایت ایستگاه است. در حالت عادی ثبت آگهی در ایستگاه رایگان است. لازم به ذکر است این نوع تبلیغات به دلیل نوع نمایش ، از پتانسیل بسیار زیادی برای جذب مخاطبین برخوردار است.

تبلیغدهندگان با گسترش کانالهای نمایش میتوانند تجربهای فراموشنشدنی در هر مرحله از سفر مشتری برای او رقم بزنند. در این مرحله اولین کمپین تبلیغات گوگل ادوردز شما ساخته و راه اندازی می گردد. تبلیغات گوگل ادز ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، اما مانند همه چیزهای به ظاهر دشوار، تبلیغات گوگل با مرحله به مرحله شدن این روند بسیار آسانتر میشود. CPE یا هزینه به ازای تعامل (cost-per-engagement)، مبلغی است که هنگام اقدام یک شخص با تبلیغات شما پرداخته میشود. پس در این سیستم شما می توانید کالا یا خدمات سایت خود را تبلیغ کنید. ذکر این نکته هم مهم است که بعذ از پذیرش شما به عنوان ناشر، امکان نمایش تبلیغات ادسنس در هر وبسایتی وجود دارد. در کشور ما خدمات خرید و فروش اینترنتی و ثبت آگهی تحت عنوان سایتهای ثبت آگهی حدودا از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و اکنون ده ها سایت در این حوزه وجود دارد که عموما خدماتثبت آگهی خود را به صورت رایگان به کاربران ارائه می دهند و افراد می توانند بدون صرف هزینه از آنها استفاده نمایند. کاربران به وسیله سایت آگهی ۲۴ می توانند از این سرویس استفاده کرده و آگهی های خود را به صورت رایگان در آن ثبت نمایند.

همچنین برای بهره مندی از خدمات نت برگ می توان از اپلیکیشن های آن نیز استفاده کرد. می توان گفت نیاز به سرویس های ثبت آگهی با رونق گرفتن اینترنت بوجود آمدند و تا پیش از این کسی به فکر چنین چینی نبود. این روش در کمک به بالا رفتن سایت شما خیلی مؤثر است اما توصیه میکنم که در شروع کار خود از این روش استفاده کنید، چون در طولانی مدت به سئوی سایت شما ضرر میزند،شما با گرفتن یک پوپاپ در قالب یک صفحه میتونید بازخورد خوبی برای معرفی محصول خود بگیرید. علم «تبدیل» از شما میخواهد که کاربر جستجوگر پس از کلیک روی تبلیغ شما و بازدید از صفحه لندینگ، تبدیل به مشتری یا بازدید کننده همیشگیتان شود. برای پاسخ به سوال تبلیغات در گوگل ادوردز یا سایت های کلیکی ایرانی؟ در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید و اگر خواهان پیشنهادات و کمک گوگل ادسنس هستید در جواب سوال پرسیده شده yes وارد کنید. پس از ورود به سیستم، از شما این سوال پرسیده میشود: «هدف اصلی شما برای تبلیغات چیست؟

برای اینکه بتوانید در این مناقصهها عملکرد موفقی داشته باشید، بهترین کار ممکن این است که از گوگل ادوردز برای خود استفاده کنید. برای استفاده از این سایت ها هم تنها لازم است یک حساب کاربری ساده ایجاد کنید تا بتوانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن به ثبت آگهی دسترسی پیدا کنید. تنها یک چیز بهتر از دسترسی به مخاطبان بیشتر وجود دارد: دسترسی به مخاطب مناسب. با وجود چنین سایت هایی همچنان برخی کاربران به دنبال ثبت تبلیغات رایگان در گوگل هستند که باید گفت اصلا چنین چیزی وجود ندارد. برخی مرورگرهای اینترنتی این امکان را فراهم میکنند که در هنگام مرور اینترنت جلوی نمایش همهی صفحات پاپ.آپ گرفته شود.

اگر قصد انجام معامله خودرو دارید حتما سری به باما بزنید. باما یک وب سایت مخصوص معاملات خودرو و موتورسیکلت می باشد که جهت خرید و فروش و ثبت تبلیغات اتومبیل طراحی شده است. ویژگی مهم دیوار در حال حاضر این است که علاوه بر پربازدید بودن رایگان بوده و هیچ هزینه ای جهت مشاهده و ثبت آگهی از مشتری دریافت نمی کند. اگر مورد مناسبی پیدا نمی شد به ناچار باید روز روز بعد نیز به بررسی آگهی روزنامه پرداخت. با بررسی نرخ کلیک چهار نتیجه اول متوجه کاهش 38 درصدی نرخ کلیک این نتایج میشویم. مزایا و معایب آن ها را با توجه به بررسی های انجام شده عنوان کردم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنم. شما بدون هیچ مشکلی می توانید از طریق بانک درهم را به دلار تبدیل کنید.

به این صورت که ثبت کننده آگهی کالا یا خدمت خود را در این سایت ثبت می کند و علاوه بر این تخفیفی نیز برای آن در نظر می گیرد. اگر در تبلیغات بنری عکس یا تصاویر متحرک، نمایش دهنده ی آگهی بود و به وب سایت هدف لینک می شد، در این نوع تبلیغات از متن برای توصیف آگهی استفاده می شود. این نوع تبلیغات به صورت بنر(تصویر لینک دار) در بین متن مقاله ی مد نظر شما که دارای کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار و هدف شماست و در گوگل از جایگاه مناسبی برخوردار است، قرار میگیرد. همان طور که گفته شد، شما می توانید با داشتن حساب گوگل ادوردز و همچنین صفحات لندینگ پیج در سایت، افراد را به سایت خود بیاورید و با استفاده از گزینه های Call to Action که در اختیارشان قرار می دهید، آنها را قانع کنید که از سایت شما خرید انجام دهند. به این روش تبلیغات کلیکی یا ppc گفته میشود که مخفف ” پرداخت به ازای کلیک” است. تبلیغات همسان کلیکی (Native): به دلیل مشابهت ساختار و ظاهرآنها به سایت انتشار دهنده به آنها تبلیغات همسان گفته میشود.مهمترین مزیت تبلیغات همسان این است که به دلیل مشابهت به ساختار سایت انتشار دهنده ،توسط کاربر ها نادیده گرفته نمیشود و میتواند اثر بخشی زیادی در تبلیغات آنلاین داشته باشد.

بر خلاف دیگر سرویس ها آگهی ۲۴ هیچگونه اپلیکیشنی برای خدمات خود ایجاد نکرده است و کاربران تنها از طریق سایت می توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که دیوار علاوه بر وبسایت دارای اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز می باشد و کاربران موبایلی نیز می توانند از طریق تلفن همراه از آن استفاده کنند. شیپور هم همچون دیوار علاوه بر وبسایت اپلیکیشن های اندروید و iOS را نیز پشتیبانی می کند. این سرویس ثبت آگهی رایگان دارای اپلیکیشن اندروید و و iOS می باشد که دارندگان گوشی های اندروید و آیفون می توانند از آن استفاده نمایند. اما در صورتی که فهرست بهترین سایت های ثبت آگهی در اختیار باشد دیگر این مشکل بوجود نمی آید و کاربران به راحتی می توانند در سایت مناسب آگهی ثبت نمایند. اگرچه این چنین معاملات در دیگر سایت های آگهی نظیر دیوار و شیپور نیز قابل ثبت است اما باما به طور اختصاصی روی این موضوع تمرکز کرده و در کنار تبلیغات اطلاعات خوبی نیز از انواع مدل های خودرو در اختیار کاربر قرار می دهد.

در تاریخ ۲۴ جولای سال ۲۰۱۸ گوگل نام تجاری سیستم (تبلیغات گوگل) را از گوگل ادوردز به گوگل ادز تغییر دهد در پی این تغییر شاهد اتفاقات تازه ای در سیستم تبلیغاتی گوگل بودیم، یکی از آنها به وجود آمدن امکان استفاده از دامنههای ایرانی با پسوند .IR بودهاست، همچنین بهطور کلی پنل کاربری سیستم تبلیغات گوگل نیز ارتقا یافته و بسیار بهتر شد، با این وجود به دلیل افزایش قیمت دلار در ایران امکان استفاده عمومی از سیستم تبلیغات گوگل وجود ندارد. استفاده از بنر فیکس برای افزایش ورودی فوق العاده، جلب توجه کاربران، معرفی خدمات و محصولات (برندینگ)، جذب مشتری هدفمند، نصب اپلیکیشن، ثبت نام در سایت، تماس از سمت مشتری ، دانلود و … برخی نوارهای ابزار اینترنتی نیز پس از نصب شدن بر روی دستگاه کامپیوتر بهصورت پیشفرض نمایش تبیغات پاپ.پاپ را منع میکنند. برای مثال برای نصب یک بنر در سطح شهر شما باید هزینه زیادی را پرداخت کنید در حالی که با همان مبلغ قادر خواهید بود میزان قابل توجهی تبلیغات اینترنتی داشته باشید که تاثیرگذاری قابل توجهی نیز دارند.

یکی از مهمترین چیزهایی که در یک آژانس تبلیغاتی باید به آن توجه کنید این است که خودشان آنچه را که میگویند، عمل خدمات گوگل ادز کنند. در گذشته که اینترنت و فضای مجازی وجود نداشت مردم برای بدست آوردن اجناس و کالاهای خود ناچار بودند در بازار به جستجوی آن بپردازند و برای دریافت یک خدمت دست به دامان نیازمندی روزنامه ها مخصوصاً روزنامه همشهری شوند تا پس از مشاهده صدها آگهی در صفحات مختلف نیازمندی، شاید آنچه به دنبالش بودند را پیدا کنند. با این حال رشد شیپور باعث شد این سایت پربازدید تبدیل به سرویس ثبت آگهی رایگان شده و در آن آگهی های مختلفی در زمینه های مختلف ثبت شده و کاربران برای دریافت نیاز های خود و یا ارائه خدمات خود از آن استفاده نمایند. اما اگر تمایل داشته باشید که آگهی شما برای مدتی در صفحه اول سایت و نتایج اول صفحات نمایش داده شود باید آگهی خود را ویژه یا ستاره دار نمایید. یکی از این سرویس های پرطرفدار گوگل، سرویس گوگل ادسنس می باشد که برای بخش نمایش تبلیغات و کسب درآمد طراحی شده است. جی ادز اولین شرکتی بود که تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه ای شروع کرد.

مشتریانی که به خدمات یا محصولات شما احتیاج دارند، با جستجو در گوگل و مشاهده سایت کاری شما در اولین صفحه، تبلیغات کلیکی گوگل را مشاهده میکنند. تبلیغات ساید بار یکی از راه های مناسب و فوق العاده برای معرفی محصولات و خدمات شماست.تبلیغات ساید بار معمولا در صفحاتی با محتوای مرتبط با کسب و کار شما و گاها در تمام صفحات سایت اعم از صفحات مرتبط یا غیر مرتبط به منظور معرفی برند شما به تمامی مخاطبان قرار داده میشوند. در این شیوه بنر تبلیغ دهنده در یکی از اندازه های استاندارد در محلی از صفحه ی وب تبلیغ گیرنده نمایش داده میشود. این شیوه از متداولترین شیوه های تبلیغات اینترنتی است که البته با گسترش شیوه های جدید اندکی از سهم آن کاسته شده است. البته در صورتی که قصد دارید آگهی های متعددی در سایت منتشر کنید، بهتر است برای خود حساب کاربران ایجاد کنید تا امکان بررسی وضعیت آگهی و مدیریت آگهی ها برای شما وجود داشته باشد. در واقع، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد و شما نیز میتوانید در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود، از ترکیبی از آنها استفاده کنید. طبیعتا انجام چنین کاری برای شما هزینه خواهد داشت و باید برای انجام آن تعرفه تعیین شده را پرداخت نمایید.

ممانعت از نمایش تبلیغات پاپ آپ از طرف برخی مرورگرهای اینترنتی و نوار های ابزار باعث شد تبلیغ گران راه جدیدی برای نمایش آگهی هایشان پیدا کنند. این نوع تبلیغات از آنجایی که بهصورت پیشبینینشده همراه با برخی صفحات باز میشوند اغلب حالتی آزاردهنده دارند. تأثیر استفاده از آنها اغلب دست کم گرفته می شود. 85٪ می گویند که حساب های تبلیغاتی به آنها کمک می کند محصولات و خدمات جدید پیدا کنند. در واقع گوگل ادوردز نوعی سیستم تبلیغاتی است که گوگل با استفاده از موتور جستوجوگر، به کسبوکارها کمک میکند. شرکت هایی وجود دارند که شما با جستجو در گوگل میتوانید آنها را بیابید، روش کار با این شرکت ها به صورتی هست که ، تبلیغات شما را به صورت کلیکی در فضای اینترنت به مخاطب معرفی میکنند و بابت هر کلیک و مخاطبی که وارد سایت شما میشود، مبلغی میگیرند که خیلی به پیشرفت سایت شما کمک میکند.