آیفون قیمت خرید گوشی موبایل ایفون اپل【AppleIC】 | gadgets361

به طور کلی می توان گفت با توجه به موارد زیر مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی ایفون مناسب است و ارزش خرید دارد. فروشگاه الماس پایتخت از سال 1378 در مجتمع کامپیوتر پایتخت با هدف ارائه محصولات اورجینال تاسیس گردید تا امکان خرید مطمئن محصولات اپل با مناسب ترین قیمت ها را برای شما عزیزان فراهم کند. هزینه بالا آیفون تنها در مورد خود گوشی نبوده و وسایل جانبی آن نیز مانند شارژر، هدفون و قاب موبایل نیز نسبت به دیگر گوشی‌های موجود در بازار گران‌تر است.

اپل

به طور مثال اگر شما بخواهید یک گوشی رده بالا اندروید تهیه کنید حدودا قیمت پرداختی شما به نسبت یک گوشی آیفون با همان رده 30 تا 40 درصد کمتر است. البته هزینه‌ای که برای خرید آیفون می‌پردازید در مقایسه با کیفیت و امکانات آن کاملا منصفانه بوده و از این لحاظ آیفون با هیچ تلفن همراه هوشمندی قابل مقایسه نیست. شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید.

گوشی ایفون 7 ظرفیت 32 گیگ – IPHONE 7 32 GIG

آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است. قیمت گوشی آیفون یکی از تفاوت های عمده گوشی های اپل با سایر برندها محسوب می شود. اگر به دنبال یک مدل گوشی موبایلی هستید که مدت ها بدون کوچک‌ترین نگرانی از آن استفاده کنید خرید گوشی ایفون را می توانید در برنامه خود قرار دهید. قیمت گوشی اپل در بازار ایران همانند بسیاری از موبایل‌های دیگر دائماً در نوسان است. اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست.

  • سیستم دوربین پشتی این گوشی بر خلاف دو مدل پرو و پرو مکس دارای دو لنز واید و اولترا واید است.
  • این گوشی تمامی قابلیت‌های پیشرفته‌ای که شما نیاز دارید، شامل قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت نسل پنجم یا 5G، صفحه نمایش لبه به لبه‌ی Super Retina XDR، محافظ صفحه نمایش سرامیکی بسیار سخت، پردازنده‌ی بیونیک A14 و غیره و غیره را دارا می‌باشد.
  • سپتامبر یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال برای علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌شمار می‌آید به همین خاطر در سال 2019 سری جدیدی از گوشی های اپل پا به بازار گذاشته است که خواهان بسیاری دارد.
  • اپل در سال 2019 سری جدید گوشی های خود را با عنوان iPhone 11 معرفی کرد.

آیفون 13 مینی جزو معدود گوشی های موجود در بازار است که علیرغم بهره‌گیری از صفحه نمایشی کوچک (با توجه به استانداردهای امروزی)، به سخت‌افزاری پرقدرت مجهز است. بنابراین کاربرانی که به گوشی های کامپکت علاقه دارند و در عین حال نمی‌خواهند اسیر عملکرد ضعیف دستگاه‌های میان‌رده شوند، گزینه‌ای ایده‌آل به‌نام iPhone 13 Mini را پیش روی خود می‌بینند. در حال حاضر، اپل 5 نوع گوشی مختلف را طراحی و تولید می‌کند که هرکدام برای دسته‌ای از کاربران مناسب هستند. 4 مدل از این دستگاه‌ها تحت عنوان سری آیفون 13 به بازار عرضه می‌شوند و مدل دیگر، iPhone SE است که برخلاف پرچم داران اپل، برنامه‌ی زمانی خاصی برای ارائه‌ی هر نسل از آن وجود ندارد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 mini دوسیم کارت ظرفیت 4/256 گیگابایت(Active)

غول تکنولوژی در سال 2016، ابتدا iPhone SE 4 اینچی و میان‌رده را روانه‌ی بازار کرد و سپس، آیفون 7 و 7 پلاس را در ویترین محصولات خود قرار داد. این دو گوشی در نسخه‌های 256 گیگابایت هم تولید شدند و iPhone 7 Plus به‌خاطر بهره‌گیری از دوربین دوگانه، مورد توجه زیادی قرار گرفت. این گوشی آیفون اپل با داشتن یک صفحه نمایش ۵/۶ اینچی، بسیار بزرگ محسوب می‌شود و خیلی از آیفون ۱۱ که یک صفحه نمایش ۸/۵ اینچی دارد، بزرگ‌تر است. بنابراین، گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس برای تماشای ویدئوها و بازی کردن بسیار خوب است. قیمت ارزان‌ترین گوشی آیفون اپل مدل SE در بازارهای جهانی حدود ۴۳۰ دلار و تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۱ پرو و خیلی کمتر از آیفون ۱۱ است.

http://ebtekarkhodro.ir