گوشی موبایل تلفن همراه تکنولوژی ایران طرح | gadgets361

به‌راحتی قابل پیش‌بینی است که گوشی‌های هوشمند بعدی فقط صفحه نمایش خواهند بود. در واقع، بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی نیز جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف کرده‌اند و به‌جای اتصال سیمی از بلوتوث استفاده می‌کنند. به این ترتیب این عینک‌های هوشمند می‌توانند قابلیت‌های موجود در گوشی‌های هوشمند را همراه با قابلیت‌های جدید و مبتنی بر واقعیت افزوده در اختیار کاربران قرار دهند. اگرچه طراحی و عرضه این عینک‌های هوشمند ایده جذابی به نظر می‌رسد اما بازهم می‌توان چند قدم فراتر از آن فکر کرد. در ایده‌ای عجیب، تصور کنید بتوان گوشی‌های هوشمند یا این عینک‌ها را با یک کامپیوتر کوچک که به صورت یک تراشه در مغز انسان قرار می‌گیرد جایگزین کرد. با استفاده از این تراشه‌ها می‌توان بدون نیاز به قطعات سخت افزاری دیگر، تماس‌های تلفنی دریافت کرد؛ به گونه‌ای که صدای شخص مخاطب از طریق مغز به انسان مخابره شود.

  • اپل در سال 2007 با معرفی آیفون، بازار را با گوشی‌های واقعاً هوشمند آشنا کرد؛ دستگاهی که یک نمایشگر بزرگ با معیار آن زمان داشت و به‌جای کیبورد فیزیکی، زیر آن تنها یک دکمه قرار گرفته بود.
  • صفحات نمایش E-ink همچنین نسبت به نمایشگرهای OLED از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل می‌توانند موجب افزایش قابل توجه شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند شوند.
  • در حالی که ممکن است وجود چنین قابلیتی بیهوده به نظر برسد، اما این توانایی دوربین‎ها را قادر خواهد ساخت تا اعمال هوشمندانه‎ای را بر اساس موقعیت و شرایط از خود نشان دهند.
  • امروزه تحقیقاتی در حال انجام است که در صورت موفقیت آمیز بودن نتیجه به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک باید منتظر تلفن‌های همراه هولوگرافیک باشیم.
  • یک هولوگرام سه بعدی از او جلوی شما ظاهر می‌شود و می‌توانید با او به صورت انی صحبت کنید و دوست شما هم به همین صورت می‌تواند تصویر شما را به صورت سه بعدی ببیند.
  • چند وقتی است که این فکر اضافه کردن این قابلیت در گوشی‌های هوشمند بوجود آمده است.

اگر به‌دنبال بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی و فیلم‌برداری هستید، در مقاله پیش‌رو بهترین گزینه‌های بازار در رده‌ها‌ی قیمتی مختلف را خواهید یافت. X75 جدیدترین مودم موبایلی کوالکام است که سرعت دانلود و آپلود بیشتری دارد و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، اتصال پایداری ارائه می‌دهد. در موارد اورژانسی بسیار حاد مثل وقوع سیل یا زلزله، شبکه‎های موبایل معمولا از کار خواهند افتاد که می‎تواند باعث مشکلات زیادی در برقراری ارتباط برای خدمات دهندگان اورژانس شود. خوشبختانه سیستم‎های نظیر به نظیری در حال شکل‎گیری هستند که به مردم این امکان را می‎دهد تا از طریق شبکه‎های کوچکتر و تحت زیرساخت موبایل اصلی خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب در مواقع بحرانی واحدهای امداد و نجات می‌توانند ارتباطات خود را محفوظ نگه دارند. یک فناوری که کاربران آندروید به آن علاقمند هستند اما به آن زیاد اهمیت ندادند، حالا کم کم راه خود را به سمت آی‎فون جدید باز می‎کند.

نمایشگر عجیب و متفاوت آیفون ۱۵

مجله خبری موبایل و تکنولوژی مخفف عبارت Near Field Communication به معنای ارتباط در محدوده نزدیک هستش که راهی برای ارتباط بین تلفن‌های همراه، تبلت، لپ‌تاپ و بقیه دستگاه‌ها در فاصله‌های کوتاه به حساب میاد. این سامانه از سیگنال‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی برای خوندن و نوشتن اطلاعات بدون تماس بین اشیا استفاده می‌کنه. از ورود NFC به ایران هم چند سالی می‌گذره و در این مدت شرکت‌های مخابراتی مثل همراه اول، ایرانسل و رایتل با هدف تسهیل پرداخت بانکی از این فناوری پشتیبانی کردن.

http://ebtekarkhodro.irبا استفاده از این قابلیت تمامی دستورات و فرامین می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی به گوشی‌های هوشمند منتقل شوند و به اجرا درآیند. به هر حال ، این یکی از ویژگی های کمیاب است که از طریق اپل ظاهر شد و در ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ قرار دارد. نوآوری در فن آوری به هزینه های زیادی نیاز دارد و این در مورد ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ صادق است. این فناوری شامل یک مکانیسم قوی ، یک قاب بزرگ و سایر قسمتهایی است که از قسمتهای پیچیده تشکیل شده است. اگر کوچک سازی و کنترل هزینه فناوری Micro PTZ حل شود ، چشم انداز برنامه حتی گسترده‌تر خواهد بود. فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند.

تصور کنید امروز یک لباس قرمز پوشیده اید و میخواهید رنگ گوشی خود را با آن ست کنید. احتمالا در آینده نیازی نیست قبل از خریدن گوشی برای انتخاب رنگ وسواس به خرج بدهیم. اپل به تازگی تایید کرده که نسل جدید کارپلی، در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و در ابتدا برای خودرو‌های ۱۴ برند متفاوت در دسترس خواه… جدیدترین نسل گوشی مقرون به صرفه مجهز به قلم هوشمند موتورولا به زودی عرضه خواهد شد.

یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حساب بازنشستگان | زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲