گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | gadgets361

نوت 10 پرو مجله خبری موبایل و تکنولوژی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با رزولوشن فوق‌العاده بالا، صفحه‌نمایش بزرگ و جسورانه 120 هرتزی و باتری عظیم 5020 میلی‌آمپر ساعتی است. جالب است بدانید قیمت مناسب گوشی شیائومی بر نوع کیفیت و طراحی آن تأثیری نداشته است و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، انواع گوشی‌ها با تنوع بیشتری بدون تأثیر قیمت وارد بازار می‌شوند. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم.

  • طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید.
  • در سری Mi با زیرمجموعه‌هایی مثل Pro ،Ultra و Lite روبه‌رو می‌شیم که هرکدوم مشخصات اختصاصی خودشون رو دارن.
  • امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.
  • گوشی های شیائومی از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند.
  • به این صورت، هر سال چند گوشی جدید با کاربردهای متنوع رو به بازار عرضه می‌کنه؛ اما هزینه‌های گزاف تحقیقات و بازاریابی رو که بقیه کمپانی‌ها باهاش روبه‌رو هستن، متحمل نمی‌شه.

شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید.

شیائومی

در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

انواع گوشی شیائومی

از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. محافظ گوشی، قاب یا کاور همانطور که از اسمش پیداست وسیلهای برای محافظت از گوشی است که هم اندازه قاب پشتی گوشی است و از ضربه دیدن گوشی در مواقع مختلف جلوگیری می کند.

در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است. علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد.

http://ebtekarkhodro.ir