پیراهن چهارخانه پشمی فروشگاه لباس کودک شیک پوش

این لباس‌ها طرح و رنگ‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را همراه با تیشرت در زیر پیراهن، ژاکت یا بارانی ست کنید و یک تیپ جذاب بزنید. پیراهن پشمی مردانه یک نوع پیراهن پشمی ضخیم است که در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. تعداد زیادی از انواع پیراهن پشمی مردانه و پسرانه که از جنس ترک اصل و درجه یک هستند نیز به صورت وارداتی به کشور وارد می‌شوند و جزء مرغوب‌ترین محصولات در بازار ایران هستند. پیراهن پشمی مردانه در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از این جمله می‌توان به طرح‌های ساده، چهارخونه، کلاهدار، دو جیب و آستردار اشاره کرد. پیراهن پشمی چهارخانه مردانه مستر زوما کد 543 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در فروشگاه مستر زوما می باشد.

پیراهن چهارخانه پشمی فروشگاه لباس کودک شیک پوش

استفاده از الیاف طبیعی با خواص و مزایای کاربردی فراوان از یک سو و تن‌خور مناسب و شیک این محصولات از سوی دیگر باعث شده این تولیدات از طرف آقایان در همه سنین با استقبال خوبی روبرو شوند. الیاف پشم از زمان‌های بسیار دور وجود داشته و مردم از آن‌ها به وفور برای تهیه البسه و پوشاک استفاده می‌کردند. البته پارچه‌ها و لباس‌های پشمی در گذشته جزء مرغوب‌ترین و شیک‌ترین تولیداتی بودند که بیشتر، افراد ثروتمند و اغنیا از آن‌ها می‌توانستند استفاده کنند. اما رفته رفته، استفاده از این پوشاک رواج بیشتری یافت تا به اکنون که تمامی اقشار جامعه در لیست خریداران آن قرار می‌گیرند.

پیراهن پشمی مردانه می تواند انتخاب مناسبی برای روزهای سرد سال باشد. برای تمیز کردن پیراهن لطفا از استفاده از هرگونه مواد سفید کننده و غلتک تمیزکننده خودداری کنید. شستشوی پیراهن را با دست در دمای 30 درجه سانتیگراد انجام دهید. فروشگاه اینترنتی شبستری برای خرید اینترنتی پیراهن چهارخانه مردانه در خدمت شماست.

زمان دریافت محصولسفارش شما بین 2 الی 4 روز کاری آینده به دست شما خواهد رسید. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است. در نظر داشته باشید محدوده ی خطای اندازه گیری بین 1 تا 2 سانتیمتر نرمال است.

به عنوان مترجم کتاب از اینکه می بینم خوانندگان کتاب راضی هستن، لذت می برم.

به طور کلی پارچه های با الیاف طبیعی به مراقبت و نگهداری ویژه ای احتیاج دارند و کیفیت بهتری نسبت به پارچه های با الیاف مصنوعی دارند و قیمت آن ها بالاتر می باشد. در لباس های چهارخانه پشمی معمولی یک لایه پشم استفاده می‌شود، اما در لباس های توپر یک لایه پشمی اضافه بر آن در قسمت داخلی آن کار شده و بدن شما را بسیار گرم نگه می دارد. حتی می توانید به جای اورکت یا کاپشن از اینگونه پیراهن ها روی لباس های دیگر خود استفاده کنید که در انواع رنگ بندی تولید می گردد. اگر به دنبال یک لباس پرطرفدار هستید که به‌راحتی بتوانید آن را با انواع تیشرت، کفش و اکسسوری ست کنید، پیراهن‌های چهارخانه‌ سرمه‌ای و سفید یا قرمز و مشکی انتخاب خوبی برای شما هستند.

کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما پراهن پشمی به آن هاست. جین ایران با ارائه ی بهترین راه کار های خرید اینترنتی برای پیراهن ، خرید پیراهن پشمی را برای مشتریان عزیز بسیار آسان و راحت کرده است. تمامی پیراهن های پشمی با جدول سایز متناسب خود ارائه شده اند که در جداول برای هر سایز اندازه های متناسب با آن درج شده است و کافیست با یک مقایسه سایز مناسب خود را متوجه شوید .

این نوع پیراهن با انواع شلوار اسپرت و لی روشن و تیره، و نیز تنوع بالای شلوار پارچه‌ای به‌شرط هماهنگی در رنگ پیشنهاد خوبی برای شیک پوشان به‌شمار می‌آید. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. که برای قرار گرفتن روی انواع مدل شلوار بسیار شیک وفرمی زیبا دارد. برای اینکه لباس هایی که دارای بافت پشمی حساسی هستند حشک شوند ، لازم است تا آنها را بر روی یک سطح صاف قرار دهید تا خشک شوند .