موبایل گوشی جدیدترین اخبار برند های برتر بازار دیجیاتو | gadgets361

در مقابل اچ‌تی‌سی، سامسونگ که در بازار موبایل هم حضور گسترده‌ای داشت، توانست با اندروید به حکمران بازار تبدیل شود. این تکنولوژی سه تا نسل داره یعنی نسل 1 و 2 و 3 که توسط شرکت انکر به دنیا عرضه شد. در حقیقت همان کار PD رو انجام میده و میاد یک برآوردی میکنه که گوشی حداکثر ولتاژی که میگیره چقدر هست رو از آداپتور میگیره و بهش میده. مسلما در گذشته برای ما قابل درک نبود که روزی گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های 4k شوند.

بررسی سوییچ EnGenius EWS7928P؛ احاطه بر ارتباطات شبکه

اگر کمی به آینده‌ی دورتر سفر کنیم این احتمال وجود دارد که صفحه‌های نمایش حالت ارتجاعی بیشتری به خود بگیرد. میتوانیم ابعاد گوشی را کوچک و بزرگ کنیم، آن را به راحتی تا کنیم، بدون اینکه حجم زیادی بگیرد آن را داخل جیب خود قرار بدهیم. شرکت‌های معتبری مانند سامسونگ و هواوی این کار را در دستور کار خود قرار دادند و هم اکنون در حال بررسی این فناوری هستند. اما اگر در آینده‌ای نزدیک منتظر این فناوری باشیم، لازم به ذکر است این خاصیت ارتجاعی با محدودیت روبرو خواهد بود. فناوری 6G همانطور که از نامش پیداست، ششمین نسل از اتصالات تلفن همراه است.

مجله خبری موبایل و تکنولوژیسنجی‌ها نشان می‌دهد که کاربران نه دوست دارند جلوی شیشه گوشی هوشمند هنگام افتادن شکسته شود و نه اینکه شیشه تلفن هوشمند در حین استفاده خراشیده شود. گوشی‌های هوشمند با صفحه تاشو می‌توانند کاربری را در حد زیادی بهبود بخشند. از این نظر، این فناوری می‌تواند بیشترین ویژگی مورد تقاضا کاربران در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد. باید بگوییم که دوربین زیر صفحه نمایش یک فناوری ساده نیست، در ابتدا طراحی اجزای داخلی گوشی هوشمند تغییر کرده و نیازهای جدیدی به دوربین خواهد داشت. علاوه بر این ، دوربین در زیر صفحه OLED قرار گرفته است که تا حدی نور را منعکس و جذب می کند.

  • گوشی YotaPhone 3 یکی از محصولاتی است که به گونه‌ای این ایده را عملی کرده است.
  • این گوشی هوشمند در پنل اصلی خود از یک نمایشگر AMOLED بهره می‌برد و در پنل پشتی آن نیز می‌توان یک نمایشگر E-ink را مشاهده کرد.
  • فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.
  • در حالت سوم که شبیه‌ساز کارت نام داره، ارتباط بین دستگاه NFC خوان با کارت و یک دستگاه NFC ایجاد می‌شه.
تو این مقاله قرار درباره تکنولوژی هایی مثل PD وIQ و QC که هر کدومش محصول یک جای خاصی هستند و توی محصولات مختلف مثل شارژر و پاور بانک باید بهشون توجه کنید. وینتون سرف، معروف به پدر اینترنت، می‌گوید مردم هنگام سرمایه‌گذاری روی چت‌بات‌های هوش مصنوعی، باید بسیار محتاط باشند. هم اکنون یک نمونه اولیه از یک هدفون DTS 7.1 برای تلفن‎های هوشمند به نمایش گذاشته شده است که اثر صدای تولید شده از بلندگوهای آن تقریبا غیرقابل تشخیص است و به طرز حیرت‌انگیزی صدای تولید شده طبیعی است. بزرگترین آن عدم وجود واحدهای مجزای اطلاعات در آن است که در برخی موارد باعث افزایش خطر نفوذ به آنها می‎شود.

http://ebtekarkhodro.ir

در حال حاضر کمپانی با نام Energous، مشغول توسعه فناوری است که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌های مختلف و مجهز به باتری را به صورت بی‌سیم و بدون اینکه نیاز به قرارگیری در مکان خاصی داشته باشند شارژ کرد. برای استفاده از این فناوری تنها کافی است که گوشی خود را در فاصله چند فوتی از دستگاهی به نام WattUp Mid Field نگه دارید تا فرآیند انتقال انرژی و شارژ دستگاه آغاز شود. اگرچه ایده استفاده از این شارژرها بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما با چند تغییر می‌‌توان این فناوری را با قابلیت‌های بسیار بهتری همراه کرد. گوشی‌های هوشمند با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی احتمالاً در سال ۲۰۲۰ رواج پیدا می‌کنند. شیائومی قبلاً گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۱۰ را با این سنسور روانه بازار کرده، در حالی که شرکت ریلمی و سامسونگ نیز احتمالاً در اوایل سال آینده با سری‌های ریلمی ایکس ۵۰ و گلکسی اس ۱۱ و یا گلکسی اس ۲۰ به این جرگه بپیوندند. خاطر نشان می‌شود که Realme X50 از سنسور ISOCELL Bright HMX سامسونگ با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل بهره می‌برد در حالی که سری Galaxy S11 به یک سنسور بالارده Bright HMX مجهز خواهد شد.

کاربرد فناوری NFC گوشی