موبایل گوشی جدیدترین اخبار برند های برتر بازار دیجیاتو | gadgets361

یکی از ایده‌های کنونی این کمپانی قرار دادن دو الکترود کوچک درون ذهن انسان است که به آن قابلیت می‌دهد با دستگاه‌ها و ماشین‌های مختلف ارتباط برقرار کند. این فناوری همچنین قرار است در آینده امکان دانلود و آپلود افکار مختلف بر روی این دستگاه‌ها را هم ممکن کند. انتظار می‌رود این عینک‌ها نیز قابلیت برقراری و دریافت تماس داشته باشند. به این صورت که هنگامی که با کاربران تماس گرفته می‌شود آن‌ها قابلیت مشاهده نام یا تصویر شخص تماس گیرنده را داشته باشند.

بهترین گوشی‌ تا 2 میلیون تومان در بازار موبایل ایران (بروزرسانی بهمن

هولوگرام با استفاده از مجله خبری موبایل و تکنولوژی هولوگرافی و لیزر جلوه‌های بصری منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. امروزه تحقیقاتی در حال انجام است که در صورت موفقیت آمیز بودن نتیجه به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک باید منتظر تلفن‌های همراه هولوگرافیک باشیم. این تکنولوژی هم اکنون نیز توسط دستگاه‌هایی برای تبلیغات در فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند.

http://ebtekarkhodro.ir

صفحات نمایش E-ink همچنین نسبت به نمایشگرهای OLED از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل می‌توانند موجب افزایش قابل توجه شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند شوند. از یک طرف ، ما می‌خواهیم یک صفحه نمایش تمام صفحه واقعی داشته باشیم اما از طرف دیگر ، دوربین جلوی بهتری برای عکس‌های خودنگار (سلفی) هم می‌خواهیم. سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال حاضر راه حل‌های مختلفی از جمله صفحه ناچ، صفحه حفره‌ای ، صفحه قطره‌ای ، ساختارهای کشویی ، دوربین‌های پاپ آپ و … را ارائه داده‌اند اما هیچ یک از اینها باعث نمی‌شود تلفن هوشمند صفحه اصلی تمام صفحه داشته باشد.

متاسفانه زمان مشخصی برای اجرایی شدن این تصمیم اعلام نشده و هنوز معلوم نیست چه زمانی شاهد حسگر اثر انگشت و سایر ویژگی ها در گوشی های میان رده و حتی پایین رده سامسونگ خواهیم بود. برای فعال سازی NFC گوشی‌های سامسونگ باید وارد تنظیمات شوید و از قسمت ارتباطات یا Connections گزینه NFC and contactless paymants رو فعال کنین. در حال حاضر تقریبا تمام کشورهای توسعه‌یافته جهان از فناوری NFC و انواع کاربردهای اون پشتیبانی می‌کنن. در میان این کشورها، فرانسه، آلمان، هند، کره جنوبی، سریلانکا، ژاپن، استرالیا، آمریکا و کانادا گسترده‌ترین پشتیبانی از این فناوری رو ارائه می‌دن. در قاره آفریقا هم کشورهای کنیا، آفریقای جنوبی و لیبی هم در بخش‌های مختلف از NFC استفاده می‌کنن. از میدان‌های الکترومغناطیسی می‌شه برای انتقال داده یا القای جریان الکتریکی در یک دستگاه دریافت‌کننده استفاده کرد.

مک دونالد در دنیای مجازی متاورس شعبه می‌زند!

در سال های اخیر ، پیشرفت فناوری و تجربه گوشی‌های هوشمند نیز به توسعه تراشه‌های ARM متکی بوده است، پیشرفت فناوری تراشه ARM عمدتا در پیشرفت توسعه فناوری فرآیند تراشه های ARM در بازار نوت بوک‌ها منعکس می‌شود. در کنار گوشی‌های تاشو، باید منتظر گوشی‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده و گسترش‌پذیر هم باشیم. بنابراین بازار در آینده احتمالاً در اختیار دستگاه‌هایی خواهد بود که در حالت عادی ابعاد کوچکی خواهند داشت، اما زمانی که باز شوند، یک نمایشگر بزرگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند به رقیب سرسخت سامسونگ و اپل تبدیل شده است و در رده‌های قیمتی مختلف، محصولات متنوعی دارد. البته شیائومی در بازارهای دیگری مانند گجت‌های پوشیدنی و تلویزیون‌ها هم فعالیت دارد.

  • دو سرویس محبوب گوگل پِی و اپل پِی که از این فناوری استفاده می‌کردن تا سال 2015 رسما کار خودشون رو آغاز کردن.
  • برچسب‌های اولیه در سال 2006 تولید شدن و اولین آزمایش مصرف‌کنندگان در سال 2007 در کشور انگلستان انجام شد.
  • رنگ‌های دیگری نظیر قرمز، سبز یا بنفش نیز ظاهری جذاب و خیره کننده به این دستگاه‌ها می‌دهند اما موجب می‌شوند که آن‌ها تا حدود زیادی غیر حرفه‌ای به نظر برسند.