معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

در ادامه مقاله، اموزش کامل صرافی کوکوین را یاد بگیرید. آموزش ثبت نام کوکوینقبل از اینکه به موضوع افزایش امنیت حساب کاربری بپردازیم لازم است توجه کنید که انجام احراز هویت در کوکوین اجباری نبوده تنها سبب افزایش خدمات و سقف قیمت تبادلات ارزی میگردد. در نهایت صرافی بایننس انجام فرآیند احراز هویت را اجباری کرد و عملا امکان فعالیت کاربران ایرانی به دلیل تحرم های بین المللی در این صرافی از آنها سلب شد.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری | از آموزش ثبت نام تا میزان اسپرد حساب ها در Alpari

یک سفارش محدود، سفارشی است که برای خرید یا فروش با قیمت محدود مشخصی انجام می شود. ۵-پس از ثبت سفارش، می توانید آن را در قسمت Open Orders پیدا کنید. معامله شما پس از تکمیل، سفارش به بخش تاریخچه سفارش و تاریخچه معامله منتقل می شود. ۴-نوع سفارش خود را انتخاب کنید، مشخصات سفارش خود مانند قیمت و مبلغ را وارد کنید، سپس دکمه Buy یا Sell را کلیک کنید. ویدیوی زیر را برای راهنمای گام به گام تماشا کنید یا به خواندن این مقاله ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه در کوکوین معامله کنید. آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه “Send Code” کلیک کنید.

بعد از یافتن ارز مربوطه، آن آدرسی که قرار است در آن ارز دیجیتال را واریز کنید در این قسمت کپی کنید و مراحل را مطابق با شکل زیر تکمیل کنید. برای تبدیل USDT به TRX در صرافی کوکوین باید ابتدا USDT را به حساب تریدینگ یا Trading Account منتقل کنیم. چرا که در فیوچرز نمی‌توان ارز را برای جابه‌جایی، خرید و فروش کنید. بلکه فقط قراردادهای خرید و فروش آینده را معامله می‌کنید. پس در ابتدا باید حساب USDT را به تریدینگ اکانت منتقل کنیم.

صرافی کوکوین

پس از انجام و تکمیل مراحل ثبت نام وارد صفحه اصلی سایت می‌شوید که با کلیک بر روی گزینه‌ای که در عکس زیر مشخص شده است، وارد پنل کاربری خود می‌شوید. چون این صرافی مانند صرافی بایننس ایرانی‌ها را تحریم کرده است باید با یک آی پی ثابت از طریق سرور های مجازی یا همان VPS ها اقدام به ورود و فعالیت در کوکوین کنید. ثبت نام در صرافی کوکوین به نسبت اکثر صرافی‌ها بسیار راحت و سریع است. برای ثبت نام ابتدا باید به صفحه ثبت نام سایت کوکوین بروید. سپس در بالا و سمت راست صفحه روی دکمه Sign Up کلیک کنید. کادر قرمز رنگ با عنوان “Terms of use” قوانین و شرایط استفاده از صرافی وجود دارد که می توانید آن را مطالعه کرده و در صورتی که با آن موافق هستید، آن را تایید کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه ثبت نام کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

کوکوین امکان ثبت نام هم با شماره موبایل و هم آدرس ایمیل را فراهم کرده است؛ اما کاربران ایرانی به علت تحریم‌ها قادر به ثبت نام با شماره تلفن نیستند. ثبت نام و عضویت کوکوین در موبایل هیچ تفاوتی با ثبت نام در سایت کوکوین ندارد. کافیست برای ثبت نام در صرافی کوکوین در موبایل آدرس ایمیل خود را در فیلد Email و یک رمز عبور در فیلد Password برای خود انتخاب کنید و گزینه sign up رو بزنید تا بسادگی در صرافی کوکوین عضو شوید.

ویدیو نحوه کار با بخش اسپات صرافی کوکوین

در مرحله‌ی بعدی بستر ارز دیجیتال انتخابی خود را انتخاب می‌کنید و کد داده شده را کپی می‌کنید. پس از انجام مراحل بالا، همانطور که در تصویر بالا نشان داده‌ایم، روی گزینه‌ی TB در نوار بالای سمت راست صفحه‌ی باز شده، کلیک نمایید. از بین گزینه‌های باز شده account Security را انتخاب کنید. روی گزینه Download Google Authenticator کلیک نمایید تا این اپلیکیشن دانلود شود و در ادامه آن را نصب کنید.

با کلیک کردن بر گزینه Set در قسمت عبارت امنیتی برای برداشت یا Withdrawal Safety Phrase وارد صفحه‌ای می‌شوید و این عبارت را وارد کنید. کارمزد سازنده و گیرنده در معاملات مشتقه در این صرافی برابر با صفر است و بیشتر از ۹۰ جفت‌ارز مختلف برای معامله در ابزار مشتقه در این صرافی وجود دارد. از طرفی اگر به مدارک خارجی دسترسی ندارید برخی از صرافی های فعال در ایران مانند پی ۹۸ خدمات وریفای اکانت کوکوین را پشتیبانی می کنند که میتوانید کمک بگیرید. خیر تحت هیچ شرایطی با آی پی کشور های غیر مجاز از جمله ایران وارد حساب خود نشوید. اگر قصد دارید وریفای حساب در صرافی کوکوین را دارید راهنمای زیر را دنبال کنید.

اگر عبارت ایمنی نبود یا اشتباه بود یعنی در یک سایت فیشینگ هستید یا یک ایمیل فیشینگ دریافت کرده اید، پس دیگر ادامه ندهید. آن‌گاه مانند حالت قبل، یک صفحه دیگر برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات برداشت خود را در آن وارد کنید. این اطلاعات شامل «نوع ارز دیجیتال»، «نوع شبکه انتقال»، «آدرس کیف پول مقصد» و «مقدار ارز دیجیتال» است. سپس «آدرس کیف پول مقصد» که همان آدرس کیف پول شما در کوکوین است در آخرین کادر این صفحه نمایش داده شده است.

اساتید تریدر رو میبینم تو گوشیشون آپ کوکوین رو نصب و با اون ترید میکنند و از طرفی میگن وی پی ان استفاده نکنید. خواستم بدونم چطوری از این آپ کوکوین یا کوینکس یا بای بیت استفاده میکنند؟ آموزش vps دیدم که مشاهده کردم گوشی رو تبدیل به یک محیط ویندوز میکنه. من میخوام از آپ کوکوین به راحتی تو گوشی و یبلت استفاده کنم چکار باید بکنم؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن جهت ثبت نام در کوکوین همانند تصویر زیر پس از ورود به صفحه اصلی صرافی کوکوین، روی گزینه Sign up کلیک نمایید. جهت انجام مبادله و معامله در صرافی کوکوین، باید در مرحله نخست ثبت نام نمایید. قبل از اینکه به آموزش کامل صرافی کوکوین بپردازیم باید به این نکته توجه کنید، که از یک برنامه تغییر IP ثابت یا VPS استفاده نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.