لیست قیمت هایک ویژن خرید هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن

با این دو ابزار می توانید تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته هایک ویژن را برای آرشیو کردن و کنترل بهتر به صورت طولانی مدت ذخیره سازی کنند. این تجهیزات نیز از دید هایک ویژن مخفی نمانده اند و این کمپانی چینی تلاش کرده است تا با ارائه یک فرمت اختصاصی و بسیار کم حجم تر به نسبت H.265 در ذخیره سازی داده های شما نیز بهینه سازی های زیادی را انجام دهد. برندهای مختلفی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته جهان در بازار ایران وجود دارد. اما پیشنهاد ما استفاده از دوربین های مداربسته هایک ویژن است که در انواع مدل ها و با کیفیت عالی در ایران وجود دارد.

این نرم افزار می تواند به راحتی تمامی سخت افزارهای هایک ویژن را که در شبکه شما موجود هستند به شما نمایش دهد. شما می توانید به سادگی هر کدام از سخت افزارها را انتخاب کنید و تنظیمات اولیه را بر روی آن انجام دهید. از جمله نکات قابل توجه آن است که این ابزار مستقل از NetMask عمل می کند و شما نیازی به تغییر IP خود نخواهید داشت.

  • هایک ویژن به کمک این ال ای دی می توانند نور را در قالب های مستطیلی منتشر کنند و این موضوع سبب می شود تا تمام محیط به صورت کاملا یکدست تصویر برداری شود.
  • هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در پانزده سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری دنیا را از آن خود کند.
  • ضمنا این برند پکیج دوربین مداربسته نیز دارد که در سایت دوربین مارکت موجود می باشد .
  • در نمایندگی هایک ویژن امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت با دو سال گارانتی خرید فرآهم شده است.

لیست قیمت هایک ویژن خرید هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و خرید دوربین هایک ویژن قطعا به صرفه خواهد بود زیرا دوربین هایک ویژن کاملا با کیفیت است و قابلیت های زیادی دارد و قطعا برای مصرف کننده ، به صرفه خواهد بود . پکیج دوربین هایک ویژن با قیمتی کاملا ارزان ، مناسب خریداران گرامی است که نیاز به تعدادی دوربین دارند اما خرید تک تک این محصولات جداگانه برای آن ها به صرفه نیست . قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار به صرفه و رطرفدار است و پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود . پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن در قسمت قبل برای شما عزیزان توضیح داده شده و کاملا در جریان اجزای این پک هستید . همانطور که گفته شد نگران قیمت دوربین هایک ویژن نباشید زیرا قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن در جریان خرید دوربین هایک وژن کاملا به صرفه است شما می توانید با مشاهده لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن به صورت دقیق از قیمت های بروز با خبر شوید. قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن به دلیل قابلیت و کاربرد زیادی که دارد کاملا به صرفه است و خرید دوربین دورین مدار بسته هایک ویژن به نفع شما مصرف کننده عزیز خواهد بود .

به همین علت لازم است تا برای این دوربین ها دستگاه ضبط کننده ی تصاویر دیجیتالی هایک ویژن یا همان دی وی ار تهیه شود . این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند. همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید . معمولا این دوربین ها که هر کدام اندازه های متفاوتی دارند در میزان دید در شب نیز هایک ویژن متفاوت هستند.

خبرنامه دیجی حفاظ

البته با پیشرفت در تکنولوژی، این سیستم ها در زمینه های مختلف ارتقا پیدا کرده اند. دوربین مداربسته آنالوگ اچ دی هایک ویژن همچنان توانسته سهم بزرگی در بازار تجهیزات حفاظتی داشته باشند. یکی دیگر از محصولات پر طرفدار برند هایک ویژن دوربین های تحت شبکه هستند که با تنوع ۱ ، ۲ ، ۴ ،۶ و ۸ مگاپیکسل و در مدل های متعددی طراحی شده اند . همچنین این دوربین ها قابلیت های مختلفی مانند دید در شب و یا قابلیت پلاک خوان (در ایران این قابلیت با توجه به پلاک های با زبان فارسی فعال نیست) از مهمترین آن به حساب می آید.

شرکت هایک ویژن یک شرکت خصوصی و عمومی متشکل از سهامداران گوناگون خصوصی و دولتی است. سرمایه گذاران خارجی می توانند سهام هایک ویژن را از طریق QFII، SZ-HIK Stock Connect و غیره خریداری نمایند. هیئت مدیره این شرکت، متشکل از 9 عضو که 4 نفر از آن ها مدیران بخش خصوصی هستند، راهنمایی های کمک کننده ای به مدیریت ارائه می دهند. بعلاوه توصیه می شود که دستگاه و دوربین هایک را حتما از نمایندگی هایک ویژن خریداری کرده تا ضمن اطمینان از اصل بودن کالا از پشتیبانی فنی هایک ویژن نیز بهره مند شوید.

ما خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم و برای راهنمایی بیشتر در رابطه با خرید دوربین هایک ویژن یاپکیج دوربین هایک ویژن و همچنین مشاهده لیست قیمت دوربین هایک ویژن می توانید به سایت ما مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید . هایک ویژن یکی از معروف ترین برند های فعال در صنعت سیستم های حفاظت تصویری و دوربین های مداربسته است که از سال ۲۰۰۱ در کشور چین تاسیس شده است. این شرکت با اتکا به نیروی انسانی متخصص و همچنین توسعه کارخانجات تولیدی خود در سرتاسر چین در زمان اندکی توانست جایگاه مناسبی در بازار جهانی را از آن خود کند. تولید طیف وسیعی از محصولات مرتبط با صنعت امنیت تصویری مانند دوربین های مداربسته در انواع مختلف، تجهیزات گسترده در زمینه هوش مصنوعی و همچنین ایجاد راهکارهای یکپارچه امنیتی برند هایک ویژن را به یک بازیگر بزرگ در این صنعت تبدیل کرده است. هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی متخصص و ایجاد واحد تحقیق و توسعه ۴۰۰۰ نفری باعث شده است که در زمینه تولید فناوری های نوین نیز پیشگام باشد.

هایک ویژن Hikvision یعنی یدک کشیدن برندی با سابقه و بسیار خوش نام در حوزه دوربین های مدار بسته. هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ به عرصه رقابت وارد شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات نظارتی در سطح جهان است. نرم افزار iVMS 4200 را می توان یک یکپارچه ساز قدرتمند برای تمامی تجهیزات حفاظتی موجود در سبد محصولات شرکت در نظر گرفت. در این نرم افزار تمامی آنچه را که شما برای مدیریت کامل فرایندهای حفاظتی و امنیتی نیاز دارید در اختیار خواهید داشت. برای دریافت لیست قیمت محصولات هایک ویژن می‌توانید به صفحه لیست قیمت محصولات مراجعه کنید. تنها راه دسترسی به تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته، وارد شدن به منوی دستگاه ضبط است.

دوربین هایک ویژن 2 مگاپیکسل DS-2CE76D0T-ITMFS

این دوربین ها با دستگاه NVR شبکه می‌شوند و کیفیت تصویر باورنکردنی به شما ارائه می دهند. برای پروژه‌های بزرگ و مراکز خرید بیشتر از این نوع دروبین در حال حاضر استفاده می شود. همچنین توجه داشته باشید که دوربین های توربو اچ دی برند هایک ویژن در مدل های دو ، ۵ و ۸ مگاپیکسلی تولید شده اند. این دوربین ها هر کدام برای ضبط تصاویر نیازمند دستگاه های دی وی آر هستند و هیچکدام از این مدل ها به صورت جداگانه قابلیت پردازش و ذخیره تصاویر خود را ندارند.