لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi | gadgets361

مجله خبری موبایل و تکنولوژی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند.. سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایت‌ها نیز نقد‌های مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایل‌های خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگ‌های تکنولوژی معرفی کند.

  • به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد.
  • اگر برای باز کردن قفل گوشی خود به آن متکی هستید، این امر می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد.
  • این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.
  • با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد.
  • هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید.

شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید. موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت است و دارای ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت می باشد. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر را دارد و نسبت به قیمت پایین ان از پردازنده 8 هسته ایی بهره می برد. صفحه نمایش گوشی شیائومی تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ را پشتیبانی می کند و باعث افزایش کیفیت در تصاویر می شود. دوربین اصلی ردمی 9A یک لنز 13 مگاپیکسلی دارد که عکس های قابل قبولی را می گیرد.

در ادامه مواردی را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال می‌دهیم، اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، در این مورد ابهام داشته باشند. در مقابل ضربه مقاوم اند و به طور کلی می‌ توان گفت گزینه خوبی برای قاب گوشی شیائومی پسرانه هستند. ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی که قیمتی کمتر از 10 میلیون دارد به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز شده و در زمانی حدود 17 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود و این در صورتی است که شارژ شدن پرچمداران سامسونگ و اپل 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند.

http://ebtekarkhodro.ir

در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از این فروشگاه صورت گرفت، جشن ویژه‌ای را برپا نمود. یکی دیگر از زیر مجموعه های شیائومی برند پوکو است که در سال های اخیر توانست توجه بسیاری از افراد را در بازارهای داخلی به خود جلب کند. پوکو X3 پرفروش ترین گوشی پوکو در ایران بود که به محض ورود با بررسی مشخصات فوق العاده و قیمت اقتصادی اش، بسیاری از افراد اقدام به خریداری آن کردند. شیائومی پس از تثبیت نام برند خود در بازارهای جهانی، انواع گوشی های پرچم دار، میان رده، گوشی های مخصوص گیمینگ، گوشی های اقتصادی و معمولی را طراحی و تولید کرده است. در واقع این برند برای تمام اقشار جامعه محصولی خاص طراحی کرده تا افراد بتوانند با توجه به بودجه و نیاز خود به سراغ بهترین گوشی شیائومی بروند.

ارزش خرید بالا

کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. چیزی که همیشه به عنوان مزیت رقابتی برند شیائومی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی شیائومی بوده؛ به طوری که اگه امکانات و قیمتش رو با بقیه مدل‌های مشابه از برندهای دیگه مقایسه کنین، خرید گوشی شیائومی براتون وسوسه‌انگیز می‌شه. پس اگه از نظر بودجه مشکلی ندارین و می‌خواین از بالاترین و جدیدترین امکانات استفاده کنین، من خرید گوشی شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت