لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi | gadgets361

برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحهگوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .

  • داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است.
  • این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند.
  • از نظر آمار فروش جهانی، عملکرد شیائومی به چه صورت است؟ شاید برای برند نوظهوری مثل شیائومی آمار فروش جهانی آن بهترین شاخص برای برآورد خوب و یا بد بودن محصولاتش باشد.

کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مثل سامسونگ هست و کیفیت خیلی خوب اون باعث شده که کاربرها از داشتن ابزار فوق‌العاده با یک قیمت مناسب بهره‌مند بشن. چیپست‌های استفاده شده در گوشی‌های شیائومی ساخت یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی چیپست هست. اگه شما امکانات و قیمت روز گوشی شیائومی رو با بقیه برندها مقایسه کنین، این تفاوت عمیق رو لمس خواهید کرد. در حقیقت گوشی‌های سری Poco شیائومی به گفته خود این برند، پرچم‌دارهای قیمت مناسب هستن که تقریباً همه مشخصات یک پرچم‌دار رو با قیمت خیلی مناسب‌تر عرضه می‌کنن. گوشی‌های سری Mi شیائومی مهم‌ترین و اصلی‌ترین گوشی‌های این برند هستن و هر سال یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی در این سری معرفی می‌شن که جدیدترین اون‌ها Xiaomi Mi11 هست. مشخصه مهم گوشی‌های شیائومی چه مواردی هستن و چرا شیائومی به این درجه از محبوبیت رسیده؟ در این مطلب می‌خوام همه این موارد رو در مورد گوشی شیائومی و مدل‌های مختلف اون، بررسی کنم و در مورد انواع گوشی‌های شیائومی بگم.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

البته مجله خبری موبایل و تکنولوژی ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند اما از محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند می‌توان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشی‌های پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد. برند Xiaomi در طول فعالیت در زمینه ‌ی گوشی ‌های هوشمند، خوش درخشیده و از محصولات درخشان این برند میتوان به گوشی Poco F3 اشاره کرد. شیائومییک شرکت چینی بوده که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی و فناوری آغاز کرده است. اولین موبایل شیائومی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

گوشی موبایل پوکو X4 پرو شیائومی 5G – حافظه 256 گیگابایت

گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. شیائومی با دو کمپانی قدرتمند یعنی اپل و سامسونگ در حال رقابت است و در این راه تمام توانایی خود را به کار گرفته است، اما هنوز برای رسیدن به میزان فروش اپل و سامسونگ باید بیشتر تلاش کند. البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند. بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را دارد که با شارژر سریع 33 واتی شارژ می شود. بازار موبایل ایران، برای همه افراد با بودجه‌های کم یا زیاد مناسب به نظر می‌رسد.

شیائومی هم مانند هر برندی دیگری خط تولید‌های متفاوتی و متناسب با افراد و نیازهای جامعه تولید می‌کند در ادامه به معرفی چند خط تولید فعال و محبوب گوشی شیائومی می‌پردازیم. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند. بله تمامی قاب های موجود در فروشگاه سامیت کیس اورجینال هستند و از صدمه به گوشی جلوگیری میکنند. به قیمت محصول اتکا نکنید؛ هیچگاه نمی توان گفت که چیز گران قیمتی کیفیت بهتری دارد و چیز ارزان قیمت، کیفیت بدی.

http://ebtekarkhodro.ir