لوله فلکسی چیست؟ دوربین مداربسته

محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است. لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا. فروشگاه اینترنتی کارن – عرضه کننده انواع لوله فلکسی باکیفیت، آماده ارائه خدمت به شما هم‌وطنان عزیز در سراسر ایران است.

هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن دستگاه ماینر دارد. برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. این لوله‌ها که عموما در فضای بیرونی استفاده می‌شوند، دارای روکشی از جنس PVC بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. از فلکسی تابلویی به عنوان لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز یاد می‌‌شود. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. آلومینیوم، عایق الاستومر و آلومینیوم در مدل RUBBER و آلومینیوم در بین دو لایه پی وی سی مشکی نوع GENERAL فلکسیبل الاستومری را تشکیل داده است.

لوله فلکسی فلزی بدون روکش

لوله فلکسی چیست؟ دوربین مداربسته

در واقع شما باید اتصالات لوله ها را جداگانه تهیه کنید و برای اجرای هر نوع پروژه مورد استفاده قرار دهید. اما لوله فلکسیبل سیم برق نسبت به لوله های فولادی برق هم ظریف تر هستند و هم وزن پایین تری دارند. لذا شما با سرعت بیشتری می توانید سیم های برق را در مسیرهای تعیین شده هدایت کنید.

این قطعات اتصال دهنده زمانی بکارگیری می شوند که شما میخواهید لوله ها را به تجهیزات برقی دیگر از قبیل انواع تابلو برق و تجهیزات الکترونیکی و شبکه ای متصل کنید. خوشبختانه گلند های فلزی به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین سازگاری و هماهنگی را بر روی لوله فلکسی برق دارند. لوله فلکسی برق از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع ساختمانی و تولیدی است که عمدتا به عنوان روکش محافظ سیم ها و کابل ها در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیم ها و کابل های مورد استفاده در تاسیسات برقی ساختمان ها در برابر عوامل محیطی از قبیل برخورد اجسام نوک تیز و همچنین رطوبت موجود در محیط ضعیف هستند. فلکسی پلی استر عایق‌دار از سه لایه تشکیل شده که دو لایه داخلی و خارجی آن را فلز آلومینیوم و بخش میانی را عایق پلی استر خواهد بود.

شرکت ما، یکی از کار آزموده‌ترین شرکت‌های فروش این نوع از لوله‌هاست. این لوله ها مانند لوله های پی وی سی برق خرطومی از انعطاف پذیری بسیاری بالایی برخوردار هستند. لوله فلکسی برق به علت وجود فولاد در ساختار خود، در برابر فشار ها و نیروهای خارجی مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. به همین دلیل عمدتا این نوع از تجهیزات تاسیسات برقی در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از متریال PVC در پوشش خارجی لوله فلکسیبل به حفظ سلامت لوله در برابر تابش نور خورشید، رطوبت محیط و آتش‌سوزی احتمالی کمک خواهد نمود.

مشخصات فنی لوله خرطومی فلکسی سایز 16 (حلقه 25 متری)

لوله خرطومی نوعی لوله فلکسیبل یا به عبارتی منعطف است که برای گذر دادن انواع سیم و کابل برق در دیوارها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی در ساخت تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به کار می‌روند. قطعات اتصال دهنده ای که معمولا در انتهای لوله فلکسی برق نصب میشود گلند لوله لوله فلکسی فلکسیبل می باشد.

  • اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در زمان خرید توجه بسیار زیادی به سایز لوله ها داشته باشید.
  • ساختار محصول، به صورت نوار فلزی فرم داده شده به صورت مدور با مقطع مربعی و روکش PVC است.
  • این لوله‌ها در هر دو فضای خشک و مرطوب به کار می‌روند چرا که جنس روکش آنها، این لوله‌ها را برای محیط های مرطوب قابل استفاده کرده و محیط های خشک باعث افزایش طول عمر این لوله‌ها می‌باشد.
  • الکترو راسا، فروشگاه اینترنتی تخصصی برق صنعتی، روشنایی و قطعات برق، های‌ولتاژ میباشد.
  • برخورداری از مقاومت بالا در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا.
  • لوله فلکسی برق به علت وجود فولاد در ساختار خود، در برابر فشار ها و نیروهای خارجی مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد.