قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | gadgets361

هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم مجله خبری موبایل و تکنولوژیی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.

  • همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند.
  • لنزهای چندگانه قرارگرفته در قاب پشتی، قابلیت ثبت عکس هایی با وضوح بسیار بالا حتی در شب و فضاهایی با نور کم را دارند.
  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.
  • طبیعیه که با وجود تنوع خیلی بالای انواع گوشی شیائومی، برای خرید یکی از اون‌ها دچار سردرگمی بشین.

بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است. نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد. این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

تماس با ما

زمانی که صحبت از قیمت گوشی است، گوشی شیائومی یک سرو‌گردن از برندهای دیگر جلوترست؛ چرا که توانسته با حداقل قیمت ممکن، گوشی‌هایی را تولید کند که واقعا عالی بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در کل سخت‌افزاری که این شرکت در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد در کنار برچسب قیمتی بسیار مناسب قابل‌مقایسه با برندهای دیگر نیست. این در حالیست که حتی میانگین قیمت تمام شده در سایر برندها بسیار بالاترست. بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های این برند به نسبت قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند. گوشی های شیائومی هم در انواع مختلفی ساخته و روانه بازار می‌شوند تا هنگام خرید گوشی شیائومی انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل (Redmi 10 (2022 ظرفیت 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستم‌عامل و اسمارتفون خواهید داشت. با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است. با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. حالا اگه گوشی شما Mi 10 Ultra باشه می‌تونین گوشی‌تون رو به شارژ بزنین و به یک استراحت کوتاه برین تا آبی به‌ دست و صورت‌تون بزنین. اگه از سرعت بالا لذت می‌برین، شیائومی دست شما رو از این نظر باز گذاشته.

کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی سامیت کیس محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. این گوشی‌ها در 4 یا 5 مدل مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نسخه لایت معمولا جزو میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است.

http://ebtekarkhodro.ir