قیمت گوشی شیائومی قیمت روز خرید موبایل شیائومی 27 بهمن 19کالا | gadgets361

با توجه به قیمت مناسب گوشی شیائومی و درصد سود خیلی کم تمام محصولات این برند، کمپانی نمی‌تونه گوشی‌های خیلی زیاد و متنوع معرفی کنه. درواقع یکی از مواردی که در مورد محصولات این شرکت، به خصوص گوشی‌های شیائومی به عنوان مزیت رقابتی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی‌های شیائومی هست. اگه به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشین، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که دائما بهتون پیشنهاد می‌شه، برند شیائومی هست. این برند تونسته در زمان کوتاهی بازارهای مختلف جهانی رو تحت سلطه خودش دربیاره و گوشی شیائومی رو به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها بین مردم دنیا تبدیل کنه.

  • گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساخته‌های شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است.
  • در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید.
  • در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت.

با اینکه این مجله خبری موبایل و تکنولوژی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگا‌های آنلاین عرضه نمی‌شود، ولی ما در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر به صورت انحصاری گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنیم. سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد. Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 | حافظه 128 رم 6 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 11 128/6 GB

کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود. شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

سیستم عامل MIUI

شیائومی، یک شرکت چینی نسبتا جوان، با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت های باورنکردنی، دنیا را به تسخیر خود درآورده است. علاوه بر این، موبایل شیائومی در نپال سر و صدای واقعی در بازار ایران ایجاد کرده است. قیمت موبایل شیائومی در ایران تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند را به خود جذب می کند. علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید.

آیا گوشی شیائومی ارزش خرید دارد؟

شیائومی 12 اس اولترا نیز از راه رسیده تا موفقیت‌های نسل قبل از خود را تکرار کند. پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آن‌ها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند.

http://ebtekarkhodro.ir