قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | gadgets361

همین عامل باعث شده تا بسیاری از برندهای چینی جدید با وجود کیفیت بالا نتوانند هنگام خرید گوشی، در میان گزینه‌های انتخابی افراد باشند. گوشی سامسونگ یکی از صدها محصول تولید شده توسط شرکت چندملیتی و چند خوشه‌ای سامسونگ است. در حال حاضر این کمپانی با فروش میلیون‌ها گوشی هوشمند در سال یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند در جهان محصوب می شود. گوشی‌ های موبایل پرچمدار سامسونگ یکی از اصلی‌ترین دلایل دستیابی کمپانی سامسونگ به این محبوبیت است. قبل از خرید گوشی هوشمند باید مشخص کنید که از گوشی برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید و انتظار شما از گوشی چیست. علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید.

  • تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند.
  • در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند.
  • حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید.
  • برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی a31 رم 4 و گوشی a31 رم 6 روی لینک مربوطه کلیک کنید .

تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر مجله خبری موبایل و تکنولوژی جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. در سایت تیکومو با خیال راحت خرید کن چون تیکومو امنیت خرید اینترنتی شمارو تضمین می کنه ازدرگاه امن و قابل پیگیری پرداخت کنید و از طریق ای نماد سابقه مارو چک کنید. در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04E ظرفیت 32 گیگابایت

بخش گوشی ‌سامسونگ با تولید کهکشانی‌های جذاب یکی از پرسودترین قسمت‌ها به حساب می‌آید و همچنین تنوع قیمت گوشی سامسونگ یکی از دلایل موفقیت این برند کره‌ای است. همانطور که می دانید گوشی سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمندی است که در مدل‌های جدیدی تولید شده است. گوشی سامسونگ، همواره نمونه بارزی از با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازارهای جهانی و بازار ایران به شمار می رود. سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21s A217F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده را به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند. این نوآوری روزافزونی که در طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ دیده می‌شوند، علاقه‌مندان را به وجد می‌آورد. گوشی های پرچم دار سامسونگ همیشه با کیفیتی فوق العاده که با رقبای جهانی رقابت تنگاتنگ دارند، معرفی می شوند.

http://ebtekarkhodro.irگوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip 4 5G ظرفیت 256 گیگابایت با 8 گیگ رم