قیمت گوشی سامسونگ امروز 27 بهمن زومیت | gadgets361

قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است. بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند.
  • در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند.
  • در واقع نوع قاب و متریال هایی که در تولید آن به کار می رود هم تاثیرات بسیار زیادی بر روی قیمت انواع قاب های گوشی سامسونگ دارد.
  • این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند.

شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظرتان از طیف گسترده‌ای از گوشی های سامسونگ موجود در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر انتخاب خودتان را انجام دهید. باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کاور را برای گوشی خود انتخاب کنید اگر این کار را نکرده اید، آنچه را که باید بدانید را توضیح خواهیم داد. استفاده از قاب و پوشش برای گوشی موبایل سامسونگ از آسیب محافظت می کند بنابراین اگر نگران خراشیدگی گوشی خود هستید یا اینکه مرتباً آن را رها می کنید و نگران شکستن یا فرورفتگی لبه های آن هستید، حتماً یک کاور یا قاب برای گوشی خود خریداری کنید. در واقع شما عزیزان می توانید بر اساس میزان بودجه‌ای که در دسترس دارید و بر اساس سلیقه خود یکی از انواع قاب های زیبا گوشی سامسونگ را خریداری نمایید. یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است. هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold3 5G تک سیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت

درواقع اولین مدل از سری گلکسی F با نام گلکسی F41 در سال 2020 معرفی و سپس روانه بازار شد. هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند. گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند. این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند. با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید.

http://ebtekarkhodro.irبله – شما با مجله خبری موبایل و تکنولوژی از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید. در صورتی که در بودجه محدودیت نداشته باشید و به دنبال یه گوشی سامسونگ با سخت افزار و دوربین عالی باشید میتوانید در گوشی های پرچم دار به دنبال گوشی مورد نظر خود باشید . صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. دوربین سلفی گوشی که در بالای نمایشگر قرار دارد، یک لنز با وضوح 40 مگا پیکسل است که تصاویری با کیفیت فوق العاده را ثبت می کند. در قاب پشتی گوشی یک دوربین اصلی با وضوح 108 مگا پیکسل، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی و دو لنز تله فوتو با وضوح 10 مگا پیکسل قرارگرفته است.