قیمت لوله فلکسیبل برق شرکت سینی کابل ایرانیان

خاصیت فلکسیبل ی پیدا می کنند لوله فلکسیبل برق کابرد در سیستم های کابل کشی و تابلو برق هم دارد. از لوله فلکسیبل بیشتر به منظور انتقال مابل های CAT6 , لوله فلکسی CAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد. جهت استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان کافی است از طریق تماس با شماره ….

متریال استفاده شده برای این لوله‌‎ها از فلز گالوانیزه است و سپس یک لایه روکش پلاستیکی که اغلب از PVC است؛ روی آن‎ها کشیده شده است. روکش استفاده شده در این لوله موجب می‌‎شود که سیم و کابل‎‌ها در برابر گرد و غبار، خاک، رطوبت و هر عاملی که به سیم و کابل آسیب بزند، کاملاً مقاوم باشد. همچنین این نوع لوله‌ها دارای قابلیت فشردگی بالا جهت بسته‌بندی و حمل آسان هستند.

موارد استفاده و کاربرد لوله های فلکسیبل برق

این مدل لوله فلکسی بیشتر برای کابل کشی یا سیم کشی در مخابرات مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود. لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 21

کاربرد این لوله خرطومی فلزی در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. اساساً این لوله‌ها با ورق استیل تولید می‌شوند، به همین دلیل استفاده از آن‎ها در محیط‌های داخلی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پرکاربردترین لوله‌ای که در صنعت مشاهده می‌شود، لوله فلکسی روکشدار است؛ چرا که بسیار منعطف و درعین حال بسیار مقاوم هستند. شایان ذکر است این نوع فلکسی ها از بهترین نوع پلاستیک ها و مواد پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند. شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود.

– با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را از طریق بخش“تماس با ما“برایمان ارسال کنید. این لوله ها معمولا به رنگ مشکی وجود دارند و برخی از مدل های آن نیز به رنگ سفید می باشد . این شیلنگ از جنس فولاد ضدزنگ است و توانایی تحمل فشار بسیار بالایی دارد.

نمونه داخل دیوار و توکار لوله فلکسی با قرارگیری در درون دیوار آماده حفاظت از انواع کابل برق شده و برخی دیگر از انواع فلکسیبل با سایزهای متوسط و رو به بالا جهت تهویه هوا در قسمت‌های توخالی و سقف کاذب بنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از لوله‌های خرطومی به شکل روکار جهت تهویه هوای هود، هواکش، تهویه هوا و حفاظت از قطعات خاص الکترونیکی و صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لوله خرطومی با کیفیتتحمل حرارتی بین منفی 30 الی مثبت 110 درجه سانتی‌گراد امکان استفاده از این لوله فلکسی در شبکه تهویه، سرمایش و گرمایش هوای ساختمان‌ مسکونی، تجاری و اداری را فراهم ساخته است. تسریع روند نصب در مسیر تهویه هوا و عدم‌نیاز به پوشش محافظ اضافی در کنار وزن پایین، قیمت مناسب به نسبت کارایی و مقاومت در برابر رطوبت از دلایل مهم به‌کارگیری این لوله خرطومی است. به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز مرسوم شده است.

لوله خرطومی نسوز

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود.

اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد کرد. به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد. تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است. قیمت لوله فلکسیبل برق را از کرمان نیرو تولید کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار در سایز های مختلف بخواهید. با استفاده از این لوله خرطومی فلزی هزینه‌های مربوط به خرابی احتمالی سیم و کابل، و تعویض آن‌ها، تا میزان قابل توجهی در پروژه کاهش می‌یابد. برای همین قیمت لوله فلکسیبل، یک توجیه کاملا اقتصادی دارد و می‌تواند امکان بروز هزینه‌های آتی به علت خرابی کابل را، به حداقل برساند.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش لوله خرطومی فلزی برق ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. لوله خرطومی فلکسیبل روکشدار از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی. گلند قطعه ای پلاستیکی یا فلزی است که برای اتصال کابل ها به جعبه اتصال، سینی کابل، تابلوها و دیگر تجهیزات استفاده می شود.

  • مزیت دیگر استفاده از لوله خرطومی فلکسی، در زمان خرابی و آسیب‌دیدگی کابل و سیم است.
  • که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و.
  • در تمامی سایزها با بهترین برندها استاندارد زیر فی بازار لاله زار تهران.
  • جهت برقراری ارتباط می توانید همه روزه (بجز شنبه ها) با شماره تلفن‌ ذکر شده تماس حاصل فرمایید.
قیمت لوله فلکسیبل برق شرکت سینی کابل ایرانیان