فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۲ تحویل فوری با اقساط بلند‌مدت | kamapress

هر یک از شرکت های لیزینگ خودرو ، شرایط مختلفی را در نظر می گیرند و در این میان شرکت های معتبری همچون مجموعه دنیای خودرو با در نظر گرفتن شرایط عالی فرصت مناسبی را برای خریداران خودرو فراهم نموده است. مجموعه دنیای خودرو فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری را با بهترین قیمت گذاری ارائه می نماید. ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)2. مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی احراز سکونت و دریافت قرار داد.6. قابل ذکر است در زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی متقاضی خرید میتواند نسبت به انتخاب نوع خودرو با مدل کولردار و یا لاستیک رادیال اقدام نماید. طرح فروش اقساطی ايران خودرو و فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری بهترین پیشنهاد برای خریداران ماشین­های داخلی هستند.

ارزان‌ترین ساندروی دست دوم در بازار چند؟ + جدول قیمت

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین، شرایط ثبت نام اقساطی سایپا بدون قرعه کشی اعلام شد. بر این اساس با ارائه چک صیادی می‌توانید با اقساط ۳۶ ماهه خودرو بخرید. محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. خرید خودرو اقساطی بهترین راه برای ماشین دار شدن قشر ضعیف جامعه از نظر مالی است. از آنجا که بسیاری از افراد پول کافی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند و پس انداز کردن پول برای خرید ماشین در طی مدت­ها اصلا کار عاقلانه ­ای نیست، بنابراین خرید ماشین قسطی می­تواند به صرفه باشد. هرچند که خریدار مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری در ازای این نوع خرید می­باشد.

خدمات فروش اقساطی ماشین

وقتی پایه حقوق وزارت کار در سال 1400 بین 3 تا 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، مشخص است که تحمیل اقساطی با همین مبلغ و حتی بیش از آن تا چه اندازه می‌تواند، معیشت خریدار را دچار مشکل کند و از آرامش زندگی او بکاهد. 9- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند. خرید خودرو یک تصمیم بزرگ به شمار می­رود بنابراین نباید در مورد آن ریسک کرده و یا مرتکب کوچک­ترین اشتباهی شد. از رو لازم است پیش از خرید تمام جوانب را سنجیده و با اطمینان خاطر کامل وارد معامله شویم. اگر فکر می­کنید آماده خرید خودرو هستید، پیشنهاد می­کنیم قبل از هرگونه اقدام، موارد زیر را مطالعه بفرمایید. 5- در صورت موفقیت آمیز بودن مرحله قبل، مطابق تصویر زیر، به صفحه اجازه دسترسی منتقل میشوید.

مدل فول از گیربکس CVT چهار دنده بهره­مند است در حالی که کوییک پلاس دارای 6 دنده می­باشد. نگران قسط هم نباشید براحتی با اقساط 12 تا 60 ماهه خودروی دلخواه تان را بخرید و بعد از واریز پیش‌پرداخت، مابقی پول خودرو را با اقساط کم، طی چند سال بعدی پرداخت کنید. در واقع سودی که بابت خرید قسطی به مبین خودرو می‌دهید، همان سودی است که به بانک‌ها هنگام وام گرفتن پرداخت می‌کنید. بنابراین در صورتی که خودرو به نام خریدار نباشد، در صورت عدم پرداخت اقساط، فروشنده می­تواند ماشین را توقیف کند.

بدنه این خودرو حاصل طراحی شرکت ایتال دیزاین ایتالیا است و طرح داخلی آن از خودروهای تندر 90، پراید و ریو الهام گرفته فروش اقساطی سایپا تحویل فوری شده‌است. موتور تیبا، نسخه تقویت شده پراید است که از این نظر مشابه یکدیگر هستند. از جمله تفاوت­های این دو مدل می­توان به تفاوت در رینگ­ها، برقی بودن بالابرهای شیشه­ های عقب و آینه­ های جانبی در مدل Ex اشاره کرد. سایپا با فروش اقساطی تیبا، ارائه دهنده این خودروی ایرانی به مردم عزیز است. اگر قصد خرید ماشین قسطی را دارید و میخواهید در طرح خرید اقساطی سايپا شرکت کنید، باید بگوییم که این امکان توسط لیزینگ کیان خودرو فراهم شده­ است.

  • آن‌ها می‌توانند شما را از فرصت‌های خرید محصولات سایپا با قیمت مناسب در شهرستان‌تان مطلع کنند.
  • خرید اقساطی از خانه و ماشین گرفته تا برخی از اقلام خوراکی از جمله گوشت بسیار رواج پیدا کرده است.
  • این شرکت در حال حاضر نیز با شرایط خرید خودرو اقساطی سایپا و فروش محصولات با قیمت مقرون‌به‌صرفه، بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است.
  • در حال حاضر شاهین با گیربکس 5 دنده در بازار موجود است اما انتظار می­رود تا مدتی نه چندان دور، مدل اتوماتیک این ماشین نیز به بازار عرضه شود.
  • سایت فروش سایپا، به سامانه امتا (سامانه یکپارچه احراز هویت تجارت الکترونیک) متصل شده است.

فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۲ تحویل فوری با اقساط بلند‌مدت | kamapress