عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پیش از هر چیز دانستن این نکته ضروریست که ۹۹ درصد از شارژر لپ تاپ های موجود در بازار ایران اصل نمی باشند. این یک خبر بد نیست ، چرا که کیفیت شارژرهای اصل و شارژرهای غیر اصل اما با کیفیت خوب تفاوت چندانی ندارد. پیشتر ذکر شد که تکنولوژی شارژر لپ تاپ آنقدر پیچیده نیست که سازندگان شارژر و آداپتور از نائل شدن به آن باز شارژر لپ تاپ مانده باشند.

آداپتور لپ تاپ ایسوس 45وات 19ولت 2.37آمپر زنبوکی سرریز مربعی _3mm*1.1mm

مطلب تعمیر شارژر لپ تاپ یکی از مهم ترین مطالب این فصل از توضیحات می باشد چرا که ممکن است با یک اشتباه ساده کلی هزینه صرف شود . تست شارژر لپ تاپ کاری ساده است که با توجه به این قسمت به راحتی می توانید خودتان این کار را انجام دهید . هرچند تهیه شارژرهای اصلی خصوصا برای لپ تاپ‌های قدیمی می‌تواند سخت باشد، حتی ممکن است برند تولید کننده‌ی دستگاه شما، شارژرهای جداگانه‌ای را وارد بازار نکند. به علاوه این مدل‌ها می‌توانند بسیار گران قیمت باشند، اما به خوبی می‌دانید که ارزش پرداخت این هزینه را دارند.

بهترین تبلت‌های پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر + مشاوره و راهنمای خرید

مشکل روشن نشدن لپ تاپ / روشن نشدن لپ تاپ اچ پی می تواند بسیار نگران کننده باشد اما به معنای خرابی کامل دستگاه نیست. به خاطر داشته باشید که خواندن ولتاژ در مولتی متر شما بر اساس ولتاژ خروجی مشخص شده توسط شارژر لپ تاپ شما متفاوت خواهد بود. بنابراین، ابتدا مقادیر ولتاژ را روی آداپتور AC خود بررسی کرده و آنها را با خواندن مولتی مترهای ذکر شده در بالا مقایسه کنید.

لپ تاپ‌ها جزو دستگاه‌های برقی هستند که به وسیله‌ی باتری روشن می‌شوند، باتری‌هایی که شارژ آن‌ها دائمی‌نیست. از سوی دیگر استفاده قطعات لپ‌تاپ از جریان برق DC ، این اتفاق ( مصرف کمتر انرژی ) را امکان‌پذیر تر کرده است. برای تعویض و به عبارتی ترمیم کابل شارژ لپ تاپ خود کافی است مراحل زیر را قدم به قدم پیش ببرید. دست کش ایمنی داشته باشید و در نور کافی این کار را انجام دهید.

  • در این مطلب قصد داریم راه هایی را معرفی کنیم تا بتوانید بدون شارژر باتری دستگاه خود را شارژ نمایید.
  • برای تعمیر شارژر لپ تاپ می توانید این مطلب را مطالعه نمایید .
  • ایسوس یکی از شرکت های مطرح در صنعت دیجیتال و سازه های الکترونیک به شمار می‌آید و دارای اعتبار قابل قبولی در جهان میباشد.
  • آداپتور لپ تاپ یکی از لوازم الکتریکی حساس به شمار می‌آید و بایستی از آن بسیار محافظت نمود.
  • ولی در لپ تاپ هایی که این محل ها وجود ندارد و دایو نوری دارند ، با خارج کردن درایو نوری و جایگزینی با حافظه جانبی دوم، این امکان فراهم میشود.

این مشکل اغلب به عنوان یک ارور سیستم عامل شناخته می‌شود و زمانی به وجود می‌آید که فایل‌های سیستمی لپ تاپ قادر به شناسایی سخت افزاری باتری لپ تاپ نباشند. اما این همه چیز نیست و حتی ممکن است واقعا مشکل از سخت افزار لپ تاپ باشد. عوامل مختلفی وجود دارند که ممکن است این ارور را به کاربران بدهند.