سقف کاذب کناف چیست نحوه کناف کاری سقف خدمت از ما

برای این کار در ابتدا باید طرح خود را توسط معمار داخلی یا طراح دکوراسیون انتخاب کنبد و سپس توسط نصاب این صفحات به سقف نصب میشوند. برای این کار باید قبل از اجرا طرح سقف کناف، از نصاب سقف کناف بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. استفاده از سقف کناف محدودیتی ندارد و در هر مکانی قابل اجرا است.

کناف سقف و هزینه های اجرای کناف سقف

همچنین با استفاده از هالوژن و پنل LED میتوان نور فضای اداری را تامین کرد. به عنوان یک قاعده کلی قیمت کناف سقف فلت بر اساس متر مربع و قیمت دورباکس بر اساس متر طول محاسبه میشود. زیبایی ، دوام و کارایی اجرای سقف و دیوار کاذب توسط متخصصین این رشته ساختمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای در نمای اجرای کار داشته باشد.

حمام در بیشتر موارد دارای رطوبت بالایی است که خرید مصالح ساختمانی (از جمله سقف) با ویژگی های مقاوم در برابر رطوبت را الزامی می کند. برای حمام هایی که فاقد نور طبیعی هستند، سقف های شیشه ای راه خوبی برای روشن کردن فضا هستند. با اضافه کردن طرح‌ها و یا الگوی انتخابی خود، سقف‌های شیشه‌ای زیباتر به نظر می‌رسند. ولی مدل کناف منحنی، کمتر کاربرد داشته و برای هر پذیرایی مناسب نیست. توصیه من به شما این است که اگر پذیرایی مربعی یا مستطیلی دارید از کناف منحنی برای سقف آن استفاده نکنید. کناف خطی هم از مدل های جدید کناف سقف است که در پذیرایی مربع یا مستطیل شکل می توانید به کار ببرید.

یکنواختی سقف کناف در فضا

در این طرح ها شیوه های متفاوتی برای طراحی سقف در نظر گرفته شده است. دراین قسمت تعدادی طرح کناف برای فضاهای مختلف مشاهده می کنید. طرح کناف سقف و دیوار در اتاق خواب و پذیرایی از نمونه های آن می باشد. در فضاهای ادارای نیز به دلیل وجود تأسیساتی که از سقف عبور کرده اند، بهترین انتخاب، کناف خواهد بود.

  • برای اجرای سقف‌های کناف، ابتدا زیرسازی فولادی به سقف بتنی اصلی متصل شده و سپس سقف کناف به این زیرسازی فولادی سقف کناف پیچ می‌شود.
  • سقف کاذب کناف متریالی است که جایگزین گچ کاری های رابیتزی قدیمی شده است.
  • در دنیای مدرن امروزی بیشتر افراد به دنبال ساختمان‌های لوکس و زیبا می‌گردند.
  • همچنین گروه آکس طرح و ساختنمایندگی کناف در ایران را داشته و محصولات کناف را پخش و عرضه میکند.
به این صورت که در ساختمان هایی که ارتفاع سقف آنها بسیار زیاد است می توانید با استفاده از این مدل سقف کناف ارتفاع آن را به هر اندازه که مورد نظرتان هست کاهش دهید. کیفیت جنس ،کیفیت در اجرا ،متراژ کار ٫ارتفاع آویز و سقف ،نوع زیرسازی ،عرض باکس کناف ،نوع پنل ۱۲/۵ یا ۹ میل ضخامت پنل و دیوار کناف،در طرح های دایره و موج هم پرتی جنس در کار. این روزها در بازار شاهد اجناس کم کیفیت و نا مرغوب با کیفیت بسیار پایین هستیم که متاسفانه در مدت زمانی کوتاه بعد از اجرا و نصب نیازمند تعمیر می باشند. که توصیه ما به شما استفاده از متریال مرغوب و مطمئن می باشد. سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی کنند. و انتخاب طرح سقف کناف بستگی به علاقه و سبک دکوراسیون شما دارد.

سقف کاذب کناف چیست نحوه کناف کاری سقف خدمت از ما

معماران و گچکاران برای پوشش سقف اصلی که به دلایل متعددی گاهی نیاز می شود، از این نوع سقف های کاذب استفاده می کنند. شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است. در ادامه شما را با چند نمونه از این ایده ها آشنا خواهیم کرد. اما به دلیل عدم دسترسی به تکنولوژی روز دنیا محصولات آن کیفیت لازم را نداشت.