سامسونگ تکنولوژی های جدید را به گوشی های ارزان قیمت خود می آورد | gadgets361

پشتیبانی مجله خبری موبایل و تکنولوژی سریع ۱۰۰ وات می‌تواند معیار سنجش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد. شیائومی فناوری شارژ سریع سوپر شارژ توربو ۱۰۰ وات را معرفی کرده که با ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری می‌تواند تنها در ۱۷ دقیقه شارژ شود، این درحالی است که شرکت Vivo نیز بر روی فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات تمرکز دارد. گفته می‌شود که دستگاه‌هایی که به این نسخه از فست شارژ مجهز شوند تنها در ۱۲ دقیقه با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر شارژ شود. اما ممکن است در آینده نزدیک تغییرات قابل توجه و ملموسی در این حوزه رخ دهد.

  • بزرگترین آن عدم وجود واحدهای مجزای اطلاعات در آن است که در برخی موارد باعث افزایش خطر نفوذ به آنها می‎شود.
  • برای فعال سازی NFC در شیائومی باید وارد تنظیمات بشین و مسیر زیر رو دنبال کنین.
  • همچنین انتظار می‌رود که پورت USB در دیگر دستگاه‌های دیجیتال به طور کامل ناپدید شود.
  • حتی ممکن است بخواهید فیلم یا صدایی را ضبط کنید و متوجه شوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید، چون حافظه دستگاه پر شده است.
موبایل‌هایی که کوچک شده بودند، پس از چند سال دوباره تغییر رویکرد دادند و بزرگ‌تر شدند. در‌حقیقت بعد از دوره‌ای که فیچرفون‌ها در بازار حکمرانی کردند، شرکت‌ها روح تازه‌ای به بازار دمیدند و گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ و کارایی بالاتر را عرضه کردند. گوشی‌های بلک‌بری، سونی اریکسون و گوشی‌های سری نوکیا N تبدیل به حکمرانان بازار شدند تا اینکه نوبت به گوشی‌های بدون کیبورد رسید؛ رویکردی که هنوز هم ادامه دارد. برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده. فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

http://ebtekarkhodro.ir

همچنین در هنگام کاهش سطح انرژی ذخیره شده در این دستگاه‌ها نیز همچنان نیاز است که برای ساعت‌ها گوشی خود را به کابل‌ برق متصل کنیم و در این هنگام استفاده‌ خاصی از آن‌ها نداشته باشیم. ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد. پوشش شیشه ای گوشی های هوشمند بسیار آسیب پذیر است، همچنین یکی از گرانترین قطعات هنگام تعمیر دستگاه است.

همکاری سامسونگ و شرکت VISA در سال 2013 برای گسترش پرداخت‌های موبایلی شکل گرفت. دو سرویس محبوب گوگل پِی و اپل پِی که از این فناوری استفاده می‌کردن تا سال 2015 رسما کار خودشون رو آغاز کردن. از ابتدای پیدایش NFC، چند نقطه زمانی مهم در دوران حیات این فناوری آینده‌اش رو شکل داد.

اشتباهات فاحش هوش مصنوعی بینگ خبر ساز شد

به همين دليل، احتمالا با روي آوردن شرکت‌هاي بزرگ‌تر به اين تکنولوژي فاصله چنداني نخواهيم داشت. اما در هر صورت سامسونگ برای بقا در بازار پرفروش های باید نقشه ای در مقابل کمپانی های چینی داشته باشد تا بازار خود را از دست ندهد.دیدن این ویژگی ها مطمئنا در مورد گوشی های اندرویدی سامسونگ صادق خواهد بود. جدا از فناوری NFC گوشی، حالت خواندن و نوشتن یا Reader/Writer هم وجود داره که طی اون ارتباط بین دستگاه‌های مجهز به فناوری و برچسب‌های اون ایجاد می‌شه. در حالت سوم که شبیه‌ساز کارت نام داره، ارتباط بین دستگاه NFC خوان با کارت و یک دستگاه NFC ایجاد می‌شه.

اختلال دوباره در اینترنت کشور/ شرکت زیرساخت عذرخواهی کرد