راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ به انتخاب دیجیاتو بهمن ۱۴۰۱ | gadgets361

البته یک مدل از این گوشی با تراشه اکسینوس ۲۱۰۰ نیز به فروش می‌رسد که قدرت کم‌تری نسبت به مدل اول دارد. درعوض اما در برخی از مشخصات ازجمله دوربین‌ها نسبت به مدل گران‌قیمت‌تر گلکسی اس 21 ضعیف‌تر است. مدل اول برای بازار جهانی در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است. مدل دوم اما به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تجهیز شده و صرفاً در بازار هند عرضه می‌شود. بنابراین حین خرید این گوشی حتماً بررسی کنید که مدل انتخابی شما متعلق به کدام بازار است.

http://ebtekarkhodro.ir

این گوشی از تراشه نسل هشتم اسنپدراگون استفاده می کند و با دوربین 3 گانه و بدنه ضد آب طراحی شده است. کمپانی سامسونگ در سال های اخیر از تمام قوای خود برای خالی نکردن میدان و جا نماندن از رقبای قدیمی و جدیدش استفاده کرده است. این کمپانی در سال های اخیر و سال 2022 در تمامی بازه های قیمتی، نمایندگانی را روانه بازار کرده تا سهم بیشتری از بازار خرید گوشی موبایل را از آن خود کند. در ادامه با جدیدترین نمایندگان این کمپانی و بهترین گوشی سامسونگ در سال 2022 در رده های قیمتی مختلف آشنا می شویم. در راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ طی ماه جاری، تصمیم گرفتیم تا فعلاً خرید گوشی‌های تاشوی سامسونگ را به کاربران دیجیاتو پیشنهاد ندهیم. درست است که گلکسی زد فولد ۴ (بررسی دیجیاتو) و گلکسی زد فلیپ ۴ (بررسی دیجیاتو) از بهترین گوشی‌های تاشوی بازار هستند و ویژگی‌های جذابی دارند؛ اما حباب قیمتی این دو دستگاه بیش از حد بالاست و ارزش خرید ندارند.

وزن ٢٢٨ گرمی این گوشی زیاد است و همین باعث می‌شود تا حین کارکردن با آن خیلی راحت نباشید. استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۴۵ واتی، نمایشگر بسیار با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X و بهره‌مندی از قلم S-Pen با جایگاه اختصاصی ازجمله جذابیت‌های این پرچمدار هستند. معمولا هر سال گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شوند. البته با توجه به این که قیمت یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب و خرید گوشی موبایل است، بهتر است بگوییم بهترین مدل گوشی برای هر شخص آن مدلی است که بر اساس بودجه ای که فرد در اختیار دارد و انتظاری که از گوشی دارد، بالاترین ارزش خرید را ارائه دهد. در صورتی که قصد خرید از نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید.

سری M سامسونگ

تغییر و تحولات بزرگ سامسونگ هر چند سال یک بار اتفاق میوفتند و مسیر بسیار جذابی به مدل های پرچمدار خود میدهند.با یکی از دستگاه های 2020 که انقلاب بزرگی در سری های پرچمدار بشمار میاید همراه باشید. سامسونگ از همان فرمول موفق نسل قبل استفاده کرده است و شاهد تغییراتی چشم‌گیر نیستیم. پرچمدار کره‌ای‌ها بدنه‌ای با طراحی هیجان‌انگیز دارد، به مجموعه‌ی قدرتمندی از دوربین‌ها مجهز است. چیزی که باید بدانید این است که فروشگاه اینترنتی دارسو تمام گوشی خود را تضمین می‌کند که به صورت کاملا کبند و نوع به دست مشتریان برساند. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

اگر قصد مجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل دارید، گوشی های موبایل سامسونگ یکی از بهترین گزینه های شماست. در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی، هر سال موبایل های سامسونگ در میان بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می گیرند. سامسونگ سالانه هم در رده اقتصادی هم میان رده و هم پرچم دار، گوشی های موبایل جدیدش را روانه بازار می کند.

  • یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند.
  • سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد.
  • از برجسته ترین ویژگی گوشی های گلکسی A13، سیستم اندروید قوی آن است که می توان آن را در سری پرچمدار گوشی های سامسونگ مشاهده کرد.
  • سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد.
  • سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد.
  • باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کاور را برای گوشی خود انتخاب کنید اگر این کار را نکرده اید، آنچه را که باید بدانید را توضیح خواهیم داد.