دکوراسیون طلا فروشی – ۵ ایده طراحی که نباید از دست دهید

شما میتوانید بر خلاف اکثر افراد که ویترین خود را در قالب مربع و مستطیل سفارش میدهند، ویترین خود را در قالب دایره و با صفحاتی دایرهای انتخاب و سفارش دهید. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به اسم نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا به وسیله همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را هم آنالیز نمایند. با این حال باید دقت کنید که در تهیه این نوع ویترین از یراق آلات و ریلهای مناسب استفاده شود؛ چرا که کیفیت پایین آنها موجب خراب شدن ریل و یا اختلال در آن شده و در نتیجه حرکت کشویی شیشه ویترین را دچار اختلال خواهد کرد.

از این رو شما میتوانید ویترینهای خود را دسته بندی کرده و با وجود متفاوت بودن در آنها تقارن ایجاد کنید. از این رو یکی از راهکارهای بسیار مناسب و عالی تبلیغات نمایش و در معرض دید قرار دادن محصولات است که در این بین ویترین ها و بوفه ها گزینه های بسیار ویژهای برای نمایش محصولات به بینندگان و مشتریان هستند. بسیار مهم است که ویترینی جذاب از لوکسترین طلاهای خود را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید. در ضمن توجه داشته باشید که طلاهای موجود در ویترین تا حد امکان از میان طلا و جواهرات پرفروش انتخاب شوند. در نمایش طلاهای خالص، سنگهای قیمتی شامل الماس و فلزات گرانبها باید از قفسههای شیشهای استفاده شود. این فروشگاه شامل ۶ بخش می باشد: ویترین جواهرات دیواری، آینه دیواری، ویترین شیشه ای چوبی با صندلی، میز نمایش جواهرات، پایه جواهرات و پیشخوان فروشگاه.

محیط رستورانها و هتلها جایی است که در آن افراد با یکدیگر ملاقات میکنند و هر چه که این محیط لوکس و مدرنتر باشد، احتمال بازگشت این مشتریان نیز بیشتر خواهد کرد. از دیگر کاربردهای ویترین شیشهای، میتوان به استفاده از آنها برای طراحی رستورانها و لابی هتلها اشاره کرد. درب آسانسور، به لابی هر طبقه باز می شود. علاوه بر این به کار بردن شیشه برای درب جلویی مغازه ها و فروشگاه ها و ویترین آنها سبب دیده شدن بهتر کالاها توسط مشتریان، افزایش رضایت و ایجاد حس اعتماد در آنها خواهد شد. قطعاً درب ورود و خروج یک طلا فروشی با سایر مکانها متفاوت است. با این که معیار اصلی در انتخاب یک رستوران کیفیت غذای آن است، اما مطمئنا هر چه رستوران نمایی شیک تر داشته باشد و مشتریان در آن احساس راحتی کنند، میتواند در نتیجهگیری آنان تأثیر گذار باشد. هر چه که یک مغازه و یا فروشگاه بتواند در نگاه اول جذاب و شیک باشد، همان مقدار نیز در کار فروش موفق تر خواهد بود. همان طور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، در صورتی که مناسبترین نورپردازی را برای فروشگاه خود میخواهید، بهتر است از چراغهای LED استفاده نمایید. از این رو این ویژگی باعت میشود تا نیاز کمتری به برق داشته باشید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نمایید.

اجرای یک نمای بیرونی زیبا و خیره کننده موجب می شود تا شاهد افزایش جذب مشتری و داشتن یک طراجی داخلی شیک و مدرن حفظ مشتری و در نتیجه انتخاب و خرید را رقم می زند. ویترین شیشهای ریلی نمایی یکدست دارد و برای اجرای آن نیاز به ریل شیشه ویترین و یراق آلات مناسب است. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اجرای دکوراسیون مغازه دکور . از دیگر متریالهایی که در طراحی داخلی طلافروشی در بخش کف مغازه مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به سرامیک اشاره کرد. مشتریان هنگام ورود به طلافروشی به جزئیات و ظرافت آن توجه میکنند. افراد قبل از ورود به فروشگاههای تجاری به سر در آن نگاه میکنند. بسیاری از افراد به ویژه خانم ها، هنگامی حاضر به ورود به یک فروشگاه و خرید از آن می شوند که آن فروشگاه از دکوراسیون و طراحی داخلی قابل قبولی برخوردار باشد. تماشای ویترین مغازه های طلافروشی برای بیشتر افراد به خصوص خانم ها کار خوشایندی است. یکی دیگر از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید آن است که دیگر از استندهایی که تنها یک طرف آن ها از شیشه است، استفاده نکنید.

علاوه بر این در صورتی که از شیشههای رنگی به درستی نیز استفاده شود، جلوه بصری بسیار زیبایی ایجاد شده و موجب جلب توجه بیش از پیش مشتریان خواهد شد. با این حال در صورتی که ویترین شیشه ای شما ارتفاعی بیش از ۱۵۰ سانتی متر دارد، بهتر است تا از شیشه لمینت شده به جای شیشه سکوریت استفاده کنید. برای آن که بتوانید با استفاده از ویترین شیشهای، محصولات و کالای خود را در مغازه و یا فروشگاه معرفی نمایید، بهتر است تا چندین نکته مهم و کوتاه را در نظر داشته باشید تا هم جلوهی بیشتری به محیط ببخشید و هم افراد بیشتری را مجذوب ویترین خود نمایید. بر اساس تحقیقات انجام شده با استفاده از شیشه و دکوراسیونی جذاب و ساده میتوان افراد بیشتری را جذب کرد.

با این حال از این نوع ویترین اکثرا در اتاق خوابها و اتاق کودکان و فروشگاه هایی که فضای داخلی باز و بزرگی دارند استفاده میکنند. با توجه به این قابلیتها قیمت بالاتری نیز دارند. به کارگیری از دکوراتیو و یا تابلوهای زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی، از تدابیر شگفت انگیزی است که می توانید با ذوق خود و هماهنگ با دیگر اجزای محیط توسط مجرب ترین طراحان داخلی اجرا نماید. در بالا ترفندهایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه حائز اهمیت است را قرار دادیم اما تمامی نکات زمانی اماده اجرا میشوند که بدانید عملکرد مغازه چیست؟ اما برای بالا بردن جذابیت جواهر فروشی، ابتدا بهتر است به زیبایی و تناسب چیدمان ویترین توجه داشت. در واقع ضریب امنیت شیشه این ویترینها باید بالا باشد تا در اثر ضربه آسیب نبیند. چرا که در اثر فشار زیاد امکان دارد که شیشه سقوط نماید.

یکی دیگر از انواع ویترینهای شیشهای، ویترین شیشه ای کریستالی است که شیشههای آن از جنس کریستال میباشند. ویترینهای شیشهای مغازه یکی از پرطرفدارترین انواع ویترینها هستند؛ چرا که بهترین وسیله برای معرفی محصولات به مشتری و طراحی دکوراسیون فضا میباشند. ویترینهای شیشهای کوچک، به لحاظ سادگی و کوچکی، بسیار زیبا بوده و برای کودکان بسیار مناسب هستند؛ به همین جهت در سالیان اخیر استفاده از آنها رواج بسیاری پیدا کرده است. چرا که هم نسبت به سایر ویترینها، دردسر کمتری به لحاظ جابجایی و قرار گرفتن دارند و هم از فضای محدودی که در اختیار داریم میتوانیم بهترین استفاده را نماییم. امروزه بسیاری از خانهها ابعاد کوچکتری نسبت به گذشته دارند و به همین جهت نمیتوان از وسایل تزئینی بزرگ در آنها استفاده کرد. این نوع ویترینها جلوهی بسیار زیبایی ایجاد میکنند و به دلیل شفافیت بالایی که دارند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتهاند. با این وجود این نوع شیشه نسبت به شیشه های ساده فلوت از قیمت بیشتری برخوردار بوده و به مراتب ویترین شیک تر و مدرن تر و گران قیمت تری را ایجاد خواهد کرد. در گام بعدی شیشهها با استفاده از چسب UV مطابق با الگوی کار، به هم چسبانیده و در نهایت ویترین را تمیز و پاک میکنیم.

برای پوشش دیوارها استفاده نمایید. با ترکیب بندی درست رنگ های ویترین، دیوارها و کف طلا و جواهر فروشی می توان گامی مهم در جلب توجه بینندگان برداشت. در این مرحله شما باید تصویری از کالای جدید و یا مورد پسند را در یک چیدمان درست قرار دهید. نورپردازی درست و پر انرژی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون است. همچنین دقت کنید در صورتی که تصمیم دارید تا ویترین خود را در مسیری پر رفت و آمد قرار دهید، از استحکام آن اطمینان حاصل کنید و جنس مقاومی را سفارش دهید. در صورتی که ویترین مغازه یا فروشگاه شما در مسیر پر رفت و آمدی است و یا محصولات سنگینی دارید که باید روی آن قرار دهید و یا ابعاد مورد نظرتان برای آن زیاد است، پس بهترین کار آن است که از ویترین شیشه ای لمینت استفاده کنید. شما همچنین میتوانید بر روی شیشههای ویترین خود نام برند و یا کسب و کار خود را حکاکی کنید. همچنین از تکنیک نورپردازی برای نام برند فروشگاه و به نمایش گذاشتن آن در ورودی این مجموعه استفاده شده است. همانطور که میدانید طلا کالای گران بهایی است به همین منظور امنیت داشتن آن بسیار مهم میباشد تا از سرقت اجناس موجود در فروشگاه جلوگیری شود.

یکی دیگر از انواع ویترین شیشهای مغازه، ویترینهای شیشهای هوشمند است که میتواند به راحتی از حالت مات به شفاف و بلعکس تبدیل دکوراسیون طلا فروشی شیک شود. امروزه در بسیاری از ویترین های شیشهای مغازه، از چراغهای کوچکی نیز استفاده میشود که میتوانند جلا و درخشش بسیار زیادی به اجناس دهند و مشتریان را ترغیب به خرید آن جنس نمایند. در طراحی و ساخت ویترین شیشهای برای مغازه، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشیم. برای داشتن محیطی متفاوت تلاش کردیم تا با استفاده از قاب های گچبری شده کلاسیک و کاغذ دیواری های ساده و طرح دار در داخل آنها، رفلکتی طلایی و متفاوت از نورپردازی داشته باشیم تا بدین وسیله توانسته باشیم معماری داخلی این فضا و رنگ های استفاده شده در آن را در ذهن مشتری حک کرده باشیم.

حیاتی انتها هر مسیر، در ابتدای مسیر بعدی نیز، محصولات جذابمان را در کنار طرح جالب آن بخش از فروشگاهمان طراحی داخلی دکان ورزشی طراحی می کنیم. گروه حرفه ای طراحی دکوراسیون طلا و جواهر مقدم مفتخر است تمامی خدمات خود را در زمینه تولید، طراحی سه بعدی در حضور مشتریان گرامی ارائه دهد. ما در اینجا مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای بیشتر صاحبان مشاغل به ویژه طلا فروشان به وجود آید، را به همراه پاسخ های آنها در اختیار شما قرار داده ایم. چنانچه در خصوص سوالی داشتید تیم معماری میلانی ست همراه و پاسخگوی سؤالات ارزشمند شما است. ابتدا از اینکه دوربین در مناسبترین مکان نصب شده باید اطمینان حاصل نمود و بعد از نصب آن را به کامپیوتر و یا تلفن همراه شخص وصل نمود تا تصاویر ضبط شده بر روی سیستم انتقال پیدا کند. به همین جهت بهتر است تا از ویترینهای شیشهای کوچک به جای انواع بزرگ آن استفاده کنیم و در کنار افزایش جذابیت فضا، محیط کمی را نیز اشغال نماییم. این نوع ویترینها دو تا سه طبقه هستند، فضای کمی را اشغال میکنند و میتوان با نورپردازی، جذابیت آنها را دو چندان کرد.